Dubbelposts automatisch verwijderen

Caner

Held
Ik heb een goede suggestie die handig is en de werk van de moderators verminderd:

Als je 2x posts plaatst (niet binnen 24 uur) verwijderd de systeem automatisch je bericht. Als je een dubbelpost hebt, en er zit 24 uur tussen, gebeurt er dus niets.
 

Dylan

<script>
Volgens mij is er al eens z`n topic gemaakt.
Die was afgekeurt omdat er volgens mij de Mod`s soms ook moeten dubbel posten. (zo iets)
 

Sjoerd

Active member
Kijk eens bij Bekende Suggesties, dit lijkt heel erg op "Dubbelposts samenvoegen", alleen met jouw suggestie KAN je niet eens bumpen binnen 24 uur. Dit zou in sommige gevallen nog gewoon moeten kunnen.
 

Lennard

Active member
In de code zit al een automatische samenvoeger, dus ik denk dat ik die maar eens onder het stof vandaan haal.
 

Luukvdo

New member
Lijkt me een goed idee
biggrin.gif
 

Patricka

New member
Lennard (link):
In de code zit al een automatische samenvoeger, dus ik denk dat ik die maar eens onder het stof vandaan haal.


Dat wou ik net voorstellen, dit heeft SD ook, en het is best handig, als het bericht samen wordt gevoegd dat er staat: aanvullend bericht of iets dergelijks.
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard (link):
In de code zit al een automatische samenvoeger, dus ik denk dat ik die maar eens onder het stof vandaan haal.


hoe werkt het dan bij prijsvragen als je een deelnemerslijst wil toevoegen onder je startpost?
 

Lennard

Active member
Marjolein (link):

Lennard (link):
In de code zit al een automatische samenvoeger, dus ik denk dat ik die maar eens onder het stof vandaan haal.


hoe werkt het dan bij prijsvragen als je een deelnemerslijst wil toevoegen onder je startpost?

Checkbox erbij om bewust een dubbelpost te maken.
 
Bovenaan