Een aparte mod

Jordy

New member
Hey,

Wat je vaak op druke forums ziet dat is dat er meerderde kods hebben, 1 mod zit dan in het off topic en de andere in het webwereld..

Omdat ik al een aantal keren heb gehoord van een reacties van de mods van one2xs dacht ik dat het een idee was om een aparte moderator te zoeken die alleen op het forum gedeelte actief is?

Dit scheelt de moderatos minder tijd en kunnen ze beter oplettten op andere topics?
 

Rogier

New member
Ik denk dat als er een verandering moet komen in de staf de staf dat zelf heel goed kan...
 

Jordy

New member
Rogier (link):
Ik denk dat als er een verandering moet komen in de staf de staf dat zelf heel goed kan...



Maar bedoel, ik merk van een aantal reacties uit de mods dat ze veel tijd erin stoppen.
Vandaag weer zn reactienof dat we het mod schap een weekje over zouden willen nemen kunje zien hoe zwaar het is...
 

Luukvdo

New member
Daar bedoelen we niet mee dat we meteen een extra mod nodig hebben maar dat jullie niet in zien wat er nodig is om het forum schoon te houden. Beter gezegd, dat jullie wat meer respect richting ons zouden moeten tonen in plaats van alleen maar te gaan klagen over ons als we iets goed proberen te doen
 

Alemaalte

New member
Luukvdo (link):
Daar bedoelen we niet mee dat we meteen een extra mod nodig hebben maar dat jullie niet in zien wat er nodig is om het forum schoon te houden. Beter gezegd, dat jullie wat meer respect richting ons zouden moeten tonen in plaats van alleen maar te gaan klagen over ons als we iets goed proberen te doen


Nu voel ik me toch wel aangesproken
sadley.gif

Niet veralgemenen omdat er een paar ambetante mensen in oftopic te veel tijd hadden.
biggrin.gif
 

Robbert

New member
Als je de fora gaat opdelen heb je meer modjes nodig, want als je 1 mod per forum onderdeel hebt, die is offline; hebben de leden vrij spel in dat forum onderdeel.
Nu heb je de kans dat de andere modjes wel online zijn om in te grijpen.

Daarbij vind ik dat de modjes prima functioneren, ze zijn er vlug genoeg bij en als dat niet zo is por ik ze even aan op msn of wat dan ook.

Er werd gister/vandaag ook flink geklaagd over dat modjes alles door de Vingers zagen, hebben ze vandaag procentjes uitgedeeld omdat ze dat vandaag niet deden; kwamen er gelijk een overload tickets binnen... Lekker typisch zeg.

Als modjes niks door de vingers zien, moet je eens kijken hoe snel de procentjes de deur uit vliegen.
Ik denk dat je dan een soort van dictatuur krijg waarbij niemand meer wat durft te zeggen, en dat is denk ik niet wat Lennard van zijn forum wil maken.
Als dit een dictatuur word, waarbij je voor elk klein foutje gestraft word, loopt het snel genoeg leeg, en ja... Dit heb ik eerder gezien bij een forum (hier kan Aarclay wel over meepraten denk ik
hypocrite.gif
)
Dus gewoon lekker laten zo, of geef het team opbouwende kritiek, en als je een goed idee hebt hoe aan te pakken, pm Lennard ofzo... Lennard staat open voor kritiek die ergens op slaat, niet voor die onzin die vandaag werd gespamt.
 

Lennard

Active member
Dat viel me ook op ja, we MOETEN warnen van iedereen, zolang die persoon het maar niet zelf is...
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Dat viel me ook op ja, we MOETEN warnen van iedereen, zolang die persoon het maar niet zelf is...


Van mij hoef je niet te warnen!!11
 

Jordy

New member
Lennard (link):
Dat viel me ook op ja, we MOETEN warnen van iedereen, zolang die persoon het maar niet zelf is...


Maar er zijn ook gewoon mensen hier op het forum die zoeken gewoon om te klagen, daar is het nooit goed...

Robbert wat jij zegt ben ik grote deels eigenlijk wel mee eens, dat een mod offline is dat gebruikers vrij kunnen gaan.

En ik snap ook wel dat het moeilijk kan zijn om het forum schoon te houden.
 
Bovenaan