een paar vps vragen

Rohimma

New member
als ik een vps bestel zit daar dan al een ondersteuning op? (zoals windows server?)

zo nee, kan ik die dank hier kopen?

hoe kan ik dan op me vps komen?
 

Donnyxs

New member
als ik een vps bestel zit daar dan al een ondersteuning op? (zoals windows server?) Ja. (Denk ik)

zo nee, kan ik die dank hier kopen? denk ik wel

hoe kan ik dan op me vps komen? Kopen @ VPS webhosting, Je hebt wel een legale windows licentie nodig.
 

Star

New member
1. nee
2. die bieden de leden aan bij aanbiedingen
3.via de inlog die je mee krijgt bij aankopen
 

Mikeschippers

New member
De vragen zijn beantwoord door Star, even Googlen en je weet meer. Licenties zijn ook te koop via internet.

Maar, als je deze vragen moet stellen, raad ik je gewoon een simpel hosting pakketje aan.
 

Rohimma

New member
Mikeschippers (link):
De vragen zijn beantwoord door Star, even Googlen en je weet meer. Licenties zijn ook te koop via internet.

Maar, als je deze vragen moet stellen, raad ik je gewoon een simpel hosting pakketje aan.


ik werk zelf met vps op school, ik wou alleen weten hoe het hier geregeld was.
 

Lennard

Active member
Bij het bestellen van een VPS kies je welk besturingssysteem je er op wil, dus als jij windows server 2003 er op wil dan kan dat.
Je moet bij de betaalde besturingssystemen (zoals Windows dus) wel zelf voor een licentiecode zorgen.
 

Rohimma

New member
oke, die heb ik wel (van windows via school downloads en licentiecodes gekregen daar voor)

maar hoe kom ik dan op me vps??
 

Lennard

Active member
Als je windows hebt: via extern bureaublad (tenzij je een windows-versie wil die geen extern bureaublad ondersteunt natuurlijk).
 

Rohimma

New member
oke, bedankt
thumbsup.gif
 
Bovenaan