Eigen Kliklink

Floris

New member
Hey,

ik dacht ik zet kliklinks in me onderschrift als er dan klikkers zijn krijg ik punten.
Nou is mijn onderschrift geëdit, maar ik snap het niet helemaal?

Als je een kliklink aan iemand doorgeeft krijg je toch punten?
 

Matthiasfr

New member
Er is een centrale database.

Als persoon x op zijn eigen kliklink klikt, kan die niet meer op de kliklink van persoon y klikken.

Als persoon y op zijn kliklink klikt, kan die niet meer op de kliklink van persoon x klikken.
 

Marjolein

Miss Marjolein
even ter aanvulling: je krijgt inderdaad punten als iemand op je kliklink klikt maar je kliklink op one2xs zelf verspreiden heeft dus geen zin omdat wij allemaal op onze eigen link klikken. Dus om punten te verdienen moet je je kliklink buiten one2xs verspreiden, maar wel de regels in acht nemend hè? Andere mensen moeten wel vrijwillig klikken
smile.gif
 

Matthiasfr

New member
Marjolein (link):
even ter aanvulling: je krijgt inderdaad punten als iemand op je kliklink klikt maar je kliklink op one2xs zelf verspreiden heeft dus geen zin omdat wij allemaal op onze eigen link klikken. Dus om punten te verdienen moet je je kliklink buiten one2xs verspreiden, maar wel de regels in acht nemend hè? Andere mensen moeten wel vrijwillig klikken
smile.gif



Het enige wat ik niet snap ... je kan mensen bijna niet vrijwillig laten klikken.

Wie gaat er nu op een link klikken, dan op een website komen en dan moet die persoon nog eens weten dat die op doorgaan moet klikken.

Ik denk dat als je een site hebt met 5 miljard bezoekers per dag dat je nog maar 1000 kliks hebt ofzo, dus om eerlijk te zijn, snap ik niet hoe je het eigenlijk kunt verspreiden.
 

Marjolein

Miss Marjolein
De meeste gebruikers hier zetten de kliklinks op hun website, en hopen gewoon maar dat er een bezoeker is die erop klikt. En dat je op doorgaan moet klikken dat lijkt me nogal duidelijk, dat heeft toch geen uitleg nodig?
 

Lennard

Active member
Het hele idee van reclame is dat je iets laat zijn en dat de bezoeker hapt zodra hij iets interessants ziet.

Als er een klik-ad is als "Gratis zonnebrandcrème" dan zijn er heus wel mensen die klikken; gratis zonnebrandcrème is altijd mooi meegenomen. Of als er een advertentie is waar je een vakantiegids aan kunt vragen, als je dan net die gids zocht of wilt weten of er wat boeiends in staat, dan is zon advertentie ook handig.
 

Caner

Held
August (link):
Hoe dan?
swhip.gif



Fake tekst maken die linkt naar de kliklink.
Voorbeeld: Klik hier en maak kans op een gratis iPhone4! (Terwijl je helemaal geen kans krijgt op een gratis iPhone4). Lid heeft 0.01 punt erbij door een leuk fake tekstje.
 

Matthiasfr

New member
Ja, het enige probleem is dat als je zet gratis zonnecrème of zoiets dat mensen op een hele andere site uitkomen en dus eigenlijk gewoon weer wegklikken. Daarom is die doorgaan knop wel iets heel jammers.
 

Lennard

Active member
Ja daar heb je wel gelijk in, maar die doorgaan-button weghalen is echt een no-go.
Misschien dat een betere landingspagina (zonder het o2x menu enzo) een optie is.
 

Christum

Member
Lennard (link):
Ja daar heb je wel gelijk in, maar die doorgaan-button weghalen is echt een no-go.
Misschien dat een betere landingspagina (zonder het o2x menu enzo) een optie is.

Dit zou wel een leuke optie zijn.
Ik wist niet eens dat als ik op een link klikte en daarna op de link van persoon y dat die het niet kreeg
redface.gif

Het ging wel om de zelfde ID alleen de gebruikersnaam was anders dus ik dacht dat het het ook een andere kliklink was.
 

Matthiasfr

New member
Misschien dat er gewoon iets komt klik op doorgaan om de website te bezoeken, als je het dan bij je linkpartners zet is het voor die mensen iets heel anders dan dat er staat Klik op de button hieronder om 0,01 punten te krijgen. Je spaart hiermee voor een webhosting en / of een domeinnaam. De meeste mensen weten niet eens waar je het over hebt ... en voor die mensen moete het niet gaan om ons die punten te geven, maar om die website te bezoeken.

Misschien een optie dat wij op een of andere manier ook die doorgaan in onze eigen lay - out kunnen zetten en niet de hele one2xs lay out er rond. Dan zien mensen ook duidelijk dat het van jouw site is, dan klikken mensen op een of andere manier via jouw website op doorgaan klikken, dat is ook al veel duidelijker.

Misschien dat het ook mogelijk is om iframes en popups automatisch af te keuren, maar dat zal niet mogelijk zijn veronderstel ik.


Lennard (link):
Ja daar heb je wel gelijk in, maar die doorgaan-button weghalen is echt een no-go.
Misschien dat een betere landingspagina (zonder het o2x menu enzo) een optie is.
 

August

Test
Lennard (link):
Ja daar heb je wel gelijk in, maar die doorgaan-button weghalen is echt een no-go.
Misschien dat een betere landingspagina (zonder het o2x menu enzo) een optie is.


Ja iets simpelers.
 

Lennard

Active member
Matthiasfr (link):
Misschien dat er gewoon iets komt klik op doorgaan om de website te bezoeken, als je het dan bij je linkpartners zet is het voor die mensen iets heel anders dan dat er staat Klik op de button hieronder om 0,01 punten te krijgen. Je spaart hiermee voor een webhosting en / of een domeinnaam. De meeste mensen weten niet eens waar je het over hebt ... en voor die mensen moete het niet gaan om ons die punten te geven, maar om die website te bezoeken.

Misschien een optie dat wij op een of andere manier ook die doorgaan in onze eigen lay - out kunnen zetten en niet de hele one2xs lay out er rond. Dan zien mensen ook duidelijk dat het van jouw site is, dan klikken mensen op een of andere manier via jouw website op doorgaan klikken, dat is ook al veel duidelijker.

Misschien dat het ook mogelijk is om iframes en popups automatisch af te keuren, maar dat zal niet mogelijk zijn veronderstel ik.


Lennard (link):
Ja daar heb je wel gelijk in, maar die doorgaan-button weghalen is echt een no-go.
Misschien dat een betere landingspagina (zonder het o2x menu enzo) een optie is.


Goed idee.
thumbsup.gif


Ik snap dat de huidige pagina wellicht irritant is, maar voor ons is ie puur zakelijk gezien wel weer handig. De meeste leden die een eigen website hebben, hebben leden die ook wel iets van internet en websites enzo afweten, en als ze dan verplicht eerst op one2xs komen en eigenlijk niet weten wat die button daar doet en dus het verhaaltje erboven lezen, denken ze misschien "hey, ff rondkijken daar" en komen ze na de advertentie nog even bij ons kijken wat one2xs nou precies is.
 

Matthiasfr

New member
Dat klopt. Alleen ik heb een website die totaal niets met websitetoestanden te maken heeft, maar het is een interactieve fansite over een tv-programma, dus die mensen snappen daar dan weer niks van.

Daar zitten vaal mensen op van 40 jaar bv en niet meer de mensen die op one2xs komen (rond 15 jaar).

Ook veel mensen hebben hier radiowebsites en heeft ook weinig met zaken als one2xs te maken. (hoewel ik denk dat er veel 15 jarigen zijn die ook enkel rond die leeftij djs hebben)

Voor one2xs is het natuurlijk wel reclame de kliklinks
smile.gif
 
Bovenaan