email-msn live

Patricka

New member
Ik wil een email toevoegen op msn live, maar contineu loop ik tegen een probleem aan, wat moet ik bij uitgaande server invullen? Het betreft mijn website email.
Bij ingaande server moet ik mijn website domein invullen toch?
emo.gif
 

Patricka

New member
Ja, windows live mail, als ik naar direct admin ga, en dan naar mijn email-accounts, staat er download outlook-settings, daar staat dan een lijstje, ook POP3 en dan mail.patrickdesign.nl en smtp hetzelfde. Moet ik dit invullen bij in en uitgaande server?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Ik heb voor zowel inkomende als uitkomende server mail.kfb-design.nl en dat werkt ook, maar dit kan volgens mij niet bij iedere provider.
 

Patricka

New member
kpn, zoals ik eerder zij
biggrin.gif


Maar wat moet er bij smtp dan?
emo.gif


//Dat heb ik al heel vaak ingevuld, dat werkt niet.
 

Xbrabantx

New member
Patricka (link):
kpn, zoals ik eerder zij
biggrin.gif


Maar wat moet er bij smtp dan?
emo.gif



Sorry verkeerd gelezen, zie me vorige bericht:

KPN - mail.kpnmail.nl
KPN Zakelijk - smtp.zakelijkmail.nl

Ik denk dat je de eerste moet hebben
smile.gif
 

Xbrabantx

New member
Maak is een screenshot van je mail instellingen, want volgens mij klopt er dan iets niet. Weet je zeker dat je KPN hebt?
bloos.gif
 

Patricka

New member
Xbrabantx (link):
Maak is een screenshot van je mail instellingen, want volgens mij klopt er dan iets niet. Weet je zeker dat je KPN hebt?
bloos.gif



Ik weet 1000% zeker dat ik kpn heb. Ik heb alles goed staan. Maar iets dus niet?
Zie dat andere topic. Zo heb ik het ook.
 

Xbrabantx

New member
Maar als het goed is kun je wel e-mails ontvangen op je mail adres en kun je alleen geen mails versturen. Krijg je toevallig ook een foutcode? zoja zou je hem hier is neer willen zetten?
 

Patricka

New member
Voor het account [email protected] kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat je berichten verzendt of ontvangt, moet je je gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account invoeren.

Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR Authentication failed.
Server: mail.patrickdesign.nl
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee

Ik kan helemaal geen verbinding maken.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Heb je met dit mailadres + wachtwoord al eens ingelogd via het mailprogramma van je host? Kijken of je daar wel kan inloggen want want het kan ook aan je antivirus-programma liggen.
 
Bovenaan