Enquetes

Timvz

New member
Ik had het idee dat er ook enquetes komen. Deze kunnen lennard en ruben dan via een anderren site op hun site plaatsen en hun krijgen als wij hun enquetes invullen er geld voor en wij one2xs punten. En het leuke is dat je omdat dat via zoon site gaat het meestal ook nog automatish kan maken waardoor je one2xs punten vanzelf toegevoegd worden
biggrin.gif


Goed idee of Slecht idee
 

Admir

New member
goed idee, maar automatisch? Dat gaat denk ik niet lukken dat moet dan door hun zelf worden gecontroleerd
 

Lennard

Active member
Waar gaan wij enquetes vandaan halen?

edit:
een groot deel van de doe advertenties is al automatisch trouwens
 

Timvz

New member
Nou lennard dat zeg ik net er zijn site (bijvoorbeld iets van affliation.com ofzoiets) daar kan jij je dan aanmelden den dan kan je de enquetes van die site op one2xs plaatsen. Wanneer iemand deze dan heeft gedaan krijgen julie op die site geld er bij en kunnen julie ook uitbetaald worden en meestal zit er ookn nog zoon mooi systeem in waardoor de one2xs punten bijvoorbeeld van zelf toegevoegd kunnen worden
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
De (doe-)advertenties die jullie op one2xs zien staan, komen van de volgende bronnen:
  • Daisycon
  • TradeTracker
  • Losse adverteerders die rechtstreeks op one2xs lid zijn
Een aantal advertenties komt dus al van die affiliatesites. Op dit moment zijn dat er twee. Dat heeft een paar redenen. De eerste is dat simpelweg niet elk netwerk get-paid-to websites accepteert (zoals M4N, die hebben maar een klein aantal campagnes – ik dacht een stuk of vijf – die voor GPT websites gebruikt mogen worden). De tweede reden hiervoor is dat er soms onterecht kliks worden afgekeurd. Het is echt een enorm gedoe om dat dan weer recht te krijgen. Ik heb nu redelijk contact met TradeTracker en Daisycon waar ik ook altijd goed te woord word gestaan en waar ik goed geholpen word als er kliks (onterecht) afgekeurd of zelfs niet geregistreerd zijn. Ik heb geen flauw idee hoe dat bij een voor ons nieuw netwerk zal zijn.
De derde reden is enorm praktisch: Ik kom weinig nieuwe affiliatenetwerken tegen die een groot (!) campagneaanbod hebben die hier nog niet op de site staan.
Natuurlijk heeft elk netwerk wel haar eigen unieke campagnes, maar om het systeem zo om te bouwen dat het daarmee werkt (zodat de kliks automatisch gekeurd worden en dergelijke) is gewoon ontzettend veel werk, en het is gewoon niet rendabel om voor één of twee campagnes een nieuw maatwerksysteem te maken zodat het automatisch gaat.
Nieuwe affiliatenetwerken zijn dus niet echt een optie…
Dat zijn ze wel als ze aan de volgende eisen voldoen:
  • Gegarandeerde keuringstermijn (we willen jullie als het even kan niet 3 maanden op punten laten wachten…)
  • Er zijn voor ons nieuwe campagnes met een vaste comissie (die niet op Daisycon en TradeTracker staan)
  • GPT-websites zijn toegestaan
Ik heb een groot aantal affiliatenetwerken bekeken, van superklein tot heel groot, maar enkel TradeTracker en Daisycon voldeden aan bovengenoemde voorwaarden, dus vandaar dat zij het geworden zijn.
 

Rogier

New member
nee! nee! nee! dat weet ik nog wel van begintijd one2xs. het keuren duurde maanden...
 

Lennard

Active member
Ja, die enquetes die we toen hadden waren echt een groot drama.
shutup.gif

Zie ook dit topic.
Ik geloof dat ik eind januari oid toen alle kliks maar gewoon goedgekeurd had, in februari ofzo waren ze pas door de adverteerder gekeurd..
 
Bovenaan