Fake Afkeuren?

Soufian

New member
De meeste adverteerders hier keuren zomaar af terwijl iemand de doe-advertentie toch echt werkelijk heeft uigevoerd?
yummie.gif


Want ik had deze advertentie toch echt uitgevoerd:
http://www.one2xs.com/doeinfo?id=792

Maar heb geen punten ontvangen, hij is afgekeurd?
 
L

Lennard

Guest
Kunnen de adverteerders niet is een keer gewaarschuwd worden als ze altijd het gelijk afkeuren?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nicknl (link):
Kunnen de adverteerders niet is een keer gewaarschuwd worden als ze altijd het gelijk afkeuren?
Als er idd veel afkeuringen zijn en er komen veel meldingen dat het onterecht is dan wordt er verhaal gehaald bij de adverteerder ja.
 

Wiitse

New member
Bij mij worden ze niet gelijk afgekeurd maar na 1 maand ofzo pas. En dat terwijl ik het echt goed heb uitgevoerd!
 

Therichg

New member
Soufian (link):
De meeste adverteerders hier keuren zomaar af terwijl iemand de doe-advertentie toch echt werkelijk heeft uigevoerd?
yummie.gif


Want ik had deze advertentie toch echt uitgevoerd:
http://www.one2xs.com/doeinfo?id=792

Maar heb geen punten ontvangen, hij is afgekeurd?


die is bij mij wel goed gekeurd, ik vind dit wel raar, ik heb dus 2 weken gewacht, en dan worden AL mijn doe-ads, (dus niet alleen die van mascara die jij bedoeld), ALLEMAAL, TEGELIJK, OP EXACT HETZELFDE TIJDSTIP, TOT OP DE SECONDE, goedgekeurd, hoe kan dit? Want ik denk niet dat al die doe ads door zelfde adverteerder zijn, stuk of 25.
Of houd one2xs doe-ads tegen?
 

Soufian

New member
volgens mij hebben die adverteerders nog de kans om een goedkeuring te annuleren ofzo?
yummie.gif

en daarom dat ze allemaal een exacte tijd hebben
 

Lennard

Active member
Een aantal advertenties lopen via een ander bedrijf.
Eens in de zoveel tijd wordt er gekeken of er in het one2xs-systeem kliks staan die goedgekeurd moeten worden, en die worden dan goedgekeurd. Omdat dat niet continu gebeurt maar gewoon af en toe, worden dus alle kliks die voor die tijd zijn goedgekeurd, in één keer in het one2xs-systeem op goedgekeurd gezet; en daarom is die datum en tijd bij sommige dingen gelijk.
smile.gif
 
Bovenaan