FC advertentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dgame

New member
Forced click als 3de advertentiemogelijkheid?
je kan die klik advertenties niet promoten bv bij dutchleader ofzo..
want er zal toch niet op geklikt worden...

Forced click waar alles is toegestaan buiten een frame die kleiner is dan 100x100 ofzo...
En je krijgt 0.001ct per klik... (om de maand kan je weer klikken)
Als adverteerder is het ook interessant want de site zal meerdere x bezocht worden door dezelfde persoon en die hoeft die maar 1x per maand te betalen...
Goed idee toch?

Mvg
 

Lennard

Active member
Wat is dan het verschil tussen de huidige klik-advertenties?

Dit gedeelte:
Quote:
waar alles is toegestaan buiten een frame die kleiner is dan 100x100 ofzo...
En je krijgt 0.001ct per klik... (om de maand kan je weer klikken)
Als adverteerder is het ook interessant want de site zal meerdere x bezocht worden door dezelfde persoon en die hoeft die maar 1x per maand te betalen...
is precies hetzelfde als de klik-advertenties, behalve de beloning die op 0.01 punt minimaal ligt.
Let wel dat als de adverteerder 0.001 cent betaalt, jullie 0.00001 punt krijgen voor een klik.
Dat houdt in dat je 100.000 kliks moet hebben voor 1 punt.
Als elke internettende Nederlander (= 10.000.000) zou klikken op die advertenties, zou je 100 punten hebben.
emo.gif
 

Dgame

New member
Lennard:
Wat is dan het verschil tussen de huidige klik-advertenties?

Dit gedeelte:
Quote:
waar alles is toegestaan buiten een frame die kleiner is dan 100x100 ofzo...
En je krijgt 0.001ct per klik... (om de maand kan je weer klikken)
Als adverteerder is het ook interessant want de site zal meerdere x bezocht worden door dezelfde persoon en die hoeft die maar 1x per maand te betalen...
is precies hetzelfde als de klik-advertenties, behalve de beloning die op 0.01 punt minimaal ligt.
Let wel dat als de adverteerder 0.001 cent betaalt, jullie 0.00001 punt krijgen voor een klik.
Dat houdt in dat je 100.000 kliks moet hebben voor 1 punt.
Als elke internettende Nederlander (= 10.000.000) zou klikken op die advertenties, zou je 100 punten hebben.
emo.gif




Ik bedoel dat de lid 1 cent per klik krijgt...
En nu moet je op ja / nee klikken...
 

Lennard

Active member
Je kunt nu wel via dutchleader enzo promoten, maar we willen niet dat mensen autohitters enzo in gaan zetten, of iframes van 1 x 1 px.
 

Publitime

New member
Ik geef je groot gelijk!
Ik dacht in begin ik ga veel punten verdienen door kliks als ik bij dutchleader promoot..
Maar toen zag ik dat de mensen eerst op doorgaan moeten klikken en natuurlijk niemand deed dat.
En zo verdiende ik geen punten
nooo.gif

En daardoor ben ik overgestapt naar de concurentie omdat het bij hun wel lukt en zo veel punten verdien..
 

Ruben

New member
Publitime:
Ik geef je groot gelijk!
Ik dacht in begin ik ga veel punten verdienen door kliks als ik bij dutchleader promoot..
Maar toen zag ik dat de mensen eerst op doorgaan moeten klikken en natuurlijk niemand deed dat.
En zo verdiende ik geen punten
nooo.gif

En daardoor ben ik overgestapt naar de concurentie omdat het bij hun wel lukt en zo veel punten verdien..

Jij bent overgestapt naar de concurrentie omdat je hier geen punten kan verdienen? Of begrijp ik je verkeerd?
 

Publitime

New member
Je begrijpt me verkeerd..
Hier kan je wel punten verdienen hoor!
Maar kijk bij jullie als iemand op een klikadvertentie klikt komt er zo op doorgaan maar de meeste mensen van dutchleader klikken daar niet op en zo krijg je geen punten
 

Ruben

New member
Publitime:
Je begrijpt me verkeerd..
Hier kan je wel punten verdienen hoor!
Maar kijk bij jullie als iemand op een klikadvertentie klikt komt er zo op doorgaan maar de meeste mensen van dutchleader klikken daar niet op en zo krijg je geen punten

Ah op die manier, nee klopt

Dutchleader slaat nergens op, 90% is sowieso geklikt door crackers
 

Merlin

New member
Inderdaad... Het doel van o2x is niet dat er super veel autohitters maar "blindelings" klikken, maar dat veel mensen klikken op de advertenties, met resultaat voor de adverteerder...

Nu loopt het misschien nog niet overal even lekker, maar op een gegeven moment is het zeker mogelijk dat een adverteerder meer geld gaat geven voor een click die serieus bekeken wordt, dan voor een click die niemand bekijkt omdat een autohitter erop knalt...

Maarja, ik snap dat het voor jou dan makkelijker is via DutchLeaders omdat je er geen moer voor hoeft te doen... De concurrent bied inderdaad daar wel een "makkelijkere" manier...
 

Lennard

Active member
Nog even een uitgebreide(re) reactie van me.

Hier op one2xs hebben we twee groepen mensen die we tevreden willen houden. Twee heel verschillende groepen die op heel verschillende delen van de site actief zijn. Ik heb het over de adverteerders en de leden.

We moeten met beide groepen rekening houden.
Als we gaan zeggen "jongens, vanaf nu keuren we ALLE kliks goed!" dan gaan alle adverteerders weg omdat zij NIETS aan dat verkeer hebben.
Gebruikers van DutchLeader klikken niet omdat ze de site van de adverteerder boeiend vinden, maar omdat ze hun beloning willen. Wij willen bereiken dat mensen hun persoonlijke link op hun website zetten, en alleen daar. Niet in iframes van 1 bij 1 pixel op drukbezochte Chinese proxy-sites, niet met autohitters like DutchLeader, en niet op andere manieren waarbij de klik niet vrijwillig is.
Omdat we zelf ook wel inzien dat dat té idealistisch is en dat er altijd wel mensen zijn die bovenstaande illegale praktijken gaan toepassen, hebben we besloten de Doorgaan-button in het leven te roepen. Iframes van 1 bij 1 pixel helpen niet meer, en serieuze bezoekers die serieus in de website van de adverteerder geïnteresseerd zijn, willen best op die button klikken.
Als we gaan zeggen dat we alle kliks goedkeuren, loopt one2xs voor een maand of twee enorm goed omdat er nog adverteerders zijn met tegoed, en alle leden het enorm waarderen dat ze zo ontzettend snel punten kunnen verdienen.
Na die maanden gaat het echter inzakken omdat adverteerders weigeren te betalen voor kwalitatief uitermate teleurstellende kliks.

Bij de welbekende concurrent kun je wel via proxies en sites als dutchleader klikken, maar als de beheerder(s) er daar achter komen ben je een groot deel van je punten kwijt (kan ik onderbouwen met feiten), en dat wil je als lid zijnde niet.
Geloof me, zo is het het beste voor jullie als lid op one2xs. Als je vindt dat je bij de concurrent makkelijker punten kunt verdienen dan ga je naar de concurrent toe, maar klaag dan ook niet als je punten ineens weg zijn of als er dingen met je webhost gebeuren wat je niet erg op prijs stelt.

Via doe-advertenties kun je ook relatief snel punten verdienen, maar helaas duurt dat nu even wat langer dan ik had gehoopt.
Houd wel in je achterhoofd dat als je eenmaal je host + domein hebt, je een jaar de tijd hebt om opnieuw die punten te verzamelen om voor je verlenging te sparen.

Omdat we net zijn begonnen en 100 % nieuw zijn in deze branche is het voor ons enorm moeilijk te besluiten wat we goede afweging tussen lid en adverteerder is (zodat beiden niet benadeeld worden). Dat is moeilijk, en we maken daar misschien fouten, maar we zijn er van overtuigd dat het klik-advertentie gedeelte zo perfect werkt.

Geïnteresseerde leden zijn bereid op die button te klikken, autohitters, leden van dutchleader, onzichtbare iframes niet, en dat is ons doel, dus voorlopig blijft het zo zoals het nu werkt.

Edit:
We bieden enorm goede kwalitatieve support, hosting en contactmogelijkheden, dus als je daar iets meer voor moet doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan