Feedback/Karma systeem

Lennard

Active member
Als t echt onzin is haal ik ze er uit ja.
emo.gif


Die in mn profiel laat ik nu ff staan, als mensen willen testen dan doen ze maar, maar die haal ik er binnenkort ook uit.
 

Mitchels

New member
Nog een sluit knop er bij zetten, want als je er nu per ongeluk klikt kan je alleen maar terug door op vorige in je browser te klikken.
 

Robbert

New member
ik heb hem even getest op Lennards account, werkt wel nice, t probleem is alleen;
al je eenmaal op geef een feedback klikt kan je dat schermpje niet emer sluiten, dan moet je de pagina refreshen ofzeu als je toch geen feedback wilt geven...

misschien is dat nog handig om er bij te doen?
 

Rubenmaxie

New member
Is het niet handig als er niet alleen een soort van nieuws
is op de homepage, maar dat daar ook gewoon de updates
bijkomen? Want ik geloof niet helemaal, dat iedereen weet
dat dat in het profiel staat en dat het er is...
 

Lennard

Active member
Ik ga het binnenkort ook nog iets uitbreiden, dan zal ik het wel een prominentere plek geven.

@ Mitchels en Robbert: Jups, komt er nog bij.
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik vind er nu al niks meer aan....
ik krijg zomaar van een onbekende een negatieve feedback, nu is me reputatie naar de knoppen
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar zo kan je wel (buiten de onzin-posts) zien of de gebruiker eerder goed als slecht heeft gehandeld met mensen. Opzich wel leuk dus
smile.gif
 

Lennard

Active member
Marjolein:
ik vind er nu al niks meer aan....
ik krijg zomaar van een onbekende een negatieve feedback, nu is me reputatie naar de knoppen
emo.gif

Over een paar dagen leeg ik alle feedbacks en moet je verplicht een topic-url invullen, zo werkt het idd niet.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Robbert:
waar zie jij 14 dagen staan?

Probeer een persoon die je feedback hebt gegeven nog maar eens feedback te geven =]
 

Robbert

New member
ohw dat, tsja, anders gaan mensen telkens zichzelf een goede feedback geven.
en als 1 lid al die persoon een goede feedback heeft gegeven hoeft dat toch niet een 2e keer?
 

Publitime

New member
Het feedback systeem word nu al gebruikt voor wraak te nemen op iemand anders
wink.gif


VB: Ik krijg slecht feedback van hem, hij ook van mij..
 

Robbert

New member
tsja,

de deal is niet goed verlopen.
dus jullie geven elkaar slechte feedbacks, je kunt het zien als wraak maar dat is het feedback systeem nou eenmaal
 
Bovenaan