feedback

Lars

New member
Is het niet een idee om een beetje hard op te treden tegen lozen feedbacks ?
Want mensen zijn nu niet serieus en als ze iemand aardig vinden geven ze al een positieve feedback.
Terwijl die persoon helemaal niet betrouwbaar hoeft te zijn.
En eigenlijk het hele feedback systeem voor niks op de site staat als je het zo bekijkt.
Want je weet niet of het echte of neppen feedbacks zijn
 

Sjoerd

Active member
Robbert:
je hebt wel gelijk ja, al is dit MET het url systeem ook niet te verhelpen...


Wel hoor,
dan zie je echt waarom het een Tevreden feedback is.

Lijkt me eigenlijk ook wel handig om ze te kunnen reporten
yummie.gif
 

Robbert

New member
Sjerdo:

Robbert:
je hebt wel gelijk ja, al is dit MET het url systeem ook niet te verhelpen...


Wel hoor,
dan zie je echt waarom het een Tevreden feedback is.

Lijkt me eigenlijk ook wel handig om ze te kunnen reporten
yummie.gif



ik denk dat dan als iemand een slechte feedback heeft dat hij hem direct gaat reporten...
dat is nou juist weer niet de bedoeling, en als je het neit eens bent kan je denk ik wel een ticket aanmaken en kunnen lennard of ruben hem wel verwijderen MITS je een goede onderbouwing hebt of het gewoon een onzin feedback is (zonder een goede tekst of alleen 123154645
 

Sjoerd

Active member
Dan zetten ze er toch leuk bij: Als je ongeldige feedbacks of reports stuurt die niet kloppen, krijg je 1 maand ban =d
 

Lennard

Active member
Per feedback moet je binnenkort een URL invoeren; een URL die alleen mag (en kan) verwijzen naar een topic in Gezocht of in Aangeboden.
Op die manier houd je enkel de feedbacks over waarbij er ook daadwerkelijk gehandeld is, en krijg je niet van die loze feedbacks als "ik kreeg van jou ook negatieve, dus hier heb jij dr ook een", "ik vind je niet aardig", "geef me es punten", enzovoort.

Nu is t in 9 vd 10 gevallen ook vriendjespolitiek; "als jij mij een positieve feedback geeft, geef ik jou er ook een".
 

Marjolein

Miss Marjolein
dit was toch ook maar nog een test?
en ik heb niemand nog feedback gegeven, beetje onnodig als je nog geen reden daarvoor heb..of ben ik de enige die er zo over denkt?
 
Bovenaan