Feedback

Robindh

Active member
Zodra je een feedback wilt geven op de profielpagina.

Die je hier kunt vinden krijg je geen scherm. Enkel het zwarte, hier werkt alles wel.
 

Sjoerd

Active member
Bij mij doet hij het op de profiel-pagina wel gewoon, alleen staat het schermpje dan lager..
 

Antonn

New member
Overal maar raar
sadley.gif


Vind dit niet leuk want nu kan ik geen feedbackjes meer ontvangen/sturen
cry.gif
 

Lennard

Active member
Die op die tweede link uit de startpost is gewoon een overlay zoals alle andere overlays op de site, dus die moet het gewoon doen, en die werkt hier ook gewoon in alle browsers.
 

Robindh

Active member
De 2de werkt de eerste niet?


toevoeging op 18 september 2012, 10:17:03:
Ik zie het al de 1ste komt te laag.
 

Sjoerd

Active member
Dat zal het dan wel zijn, dat velen een kleine schermgrootte hebben, waardoor de overlay buiten het beeld valt.
Jullie krijgen wel allemaal een donkere laag over de site bij de eerste?
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Ja, De overlay komt er,

Met men 17" ziet het er zo uit:

(Screenshot afgesneden van begin profiel tot eind scherm)
 

Robindh

Active member
Op een 15 inch komt hij nergens?


toevoeging op 18 september 2012, 15:12:03:
Dan moet je helemaal uitzoomen? kan dat ding niet omhoog?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
^ Uiteraard kan dat. Daarom heb je toch een bugreport gedaan? Even wachten tot lennert er tijd voor heeft.
 

Robindh

Active member
Rik (link):
^ Uiteraard kan dat. Daarom heb je toch een bugreport gedaan? Even wachten tot lennert er tijd voor heeft.


Jup, maar wilde ff een oplossing geven voor dit probleem.


toevoeging op 18 september 2012, 15:15:23:
Het is ook niet heel veel werk, maarja ff de pixels veranderen van 685px oid naar 100px of iets in die richting.
 

Lennard

Active member
Fixed?


Robindesign (link):
Het is ook niet heel veel werk, maarja ff de pixels veranderen van 685px oid naar 100px of iets in die richting.
Hij werd relatief tov de muispositie gepositioneerd. Daar heb ik nu wat absoluuts van gemaakt (50px van de top), dus ik hoop dat hij nog werkt overal dan.
 

Robindh

Active member
Lennard (link):
Fixed?


Robindesign (link):
Het is ook niet heel veel werk, maarja ff de pixels veranderen van 685px oid naar 100px of iets in die richting.
Hij werd relatief tov de muispositie gepositioneerd. Daar heb ik nu wat absoluuts van gemaakt (50px van de top), dus ik hoop dat hij nog werkt overal dan.



Helemaal TOP!
 
Bovenaan