Files overzetten

Bremdecoolste

New member
Hey,
Ik heb een idee: Je kan .zips enzo versturen via one2xs. Mijn neefje had namelijk bij mij een website gemaakt, (een kleine) en nu wou ik het naar hem sturen, alleen hij kon niet op zn sype, dus wou ik het via hier doen, alleen dat kan niet. Dus mijn idee is of je bij "UBBCode" een extratje kan doen zodat je bestanden kan versturen? Want dat is ook handiger als je een script koopt ofzo, want als er dan word gescamt kunnen de mods zien ofdat hij het echt heeft gegeven

Grt, Bram
 

Lennard

Active member
Mja dan worden we een halve uploadsite die iedereen gaat gebruiken om bestanden naar elkaar te sturen, en dat zie ik niet zo zitten.

Je kan toch gewoon een bijlage mailen?
Of een host kopen en daar je bestanden op zetten.
 

Dylan

<script>
Lennard (link):
Mja dan worden we een halve uploadsite die iedereen gaat gebruiken om bestanden naar elkaar te sturen, en dat zie ik niet zo zitten.


Of dat na download het bestand word verwijderd, en als er na 3 dagen geen download is ook verwijderen?
 
G

Guest

Guest
Dylanh (link):

Lennard (link):
Mja dan worden we een halve uploadsite die iedereen gaat gebruiken om bestanden naar elkaar te sturen, en dat zie ik niet zo zitten.


Of dat na download het bestand word verwijderd, en als er na 3 dagen geen download is ook verwijderen?



Je kunt toch ook een externe host gebruiken, zoals uppit.com of rapidshare oid?
Waarom zou dat via O2X moeten
smile.gif
 

Antonn

New member
Zoals nu gaat het inderdaad goed, anders moet er weer een heel upload/bijlage systeem gemaakt worden voor niets.
 

Jeffreyy

Jeffrey
Dit niet, gaat te veel kosten.
Wat wel weer handig zou zijn, is dat Lennard de API van Tinypic (?) inbouwt bij topics, zodat mensen een voorbeeld kunnen uploaden als bijlage, en dat deze automatisch toegevoegd wordt aan het topic.
 

Elwintjuhh

New member
Jponsen (link):
Dit niet, gaat te veel kosten.
Wat wel weer handig zou zijn, is dat Lennard de API van Tinypic (?) inbouwt bij topics, zodat mensen een voorbeeld kunnen uploaden als bijlage, en dat deze automatisch toegevoegd wordt aan het topic.

Dat vind ik een goed idee Lennard, is dat mogelijk?
 

Dylan

<script>
Livonias (link):

Dylanh (link):

Lennard (link):
Mja dan worden we een halve uploadsite die iedereen gaat gebruiken om bestanden naar elkaar te sturen, en dat zie ik niet zo zitten.


Of dat na download het bestand word verwijderd, en als er na 3 dagen geen download is ook verwijderen?



Je kunt toch ook een externe host gebruiken, zoals uppit.com of rapidshare oid?
Waarom zou dat via O2X moeten
smile.gif



Dat kan ook ja
 
Bovenaan