Fora als ongelezen markeren..

Anne

Anne
Hoe kun je alle Fora weer als ongelezen markeren?
confused.gif
 

Miel

New member
O, ja, ik ben een beetje moe nog.
Nee, dat kan niet, tenzij te met statussen werken.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:
Waarom wil je het eigenlijk?
yummie.gif

met je mail kan je dat ook doen, je leest je mailtje en die staat dan automatisch op "gelezen" maar soms markeer ik ook wel eens een mail weer op ongelezen omdat ik die mail dan nog later moet beantwoorden of er staat belangrijke info in die ik nog na wil lezen, op die manier kan je m makkelijk terug vinden. Misschien wilt hij hier op het forum ook topics op ongelezen zetten zodat ze weer makkelijk terug te vinden zijn ofzo?
 

Lennard

Active member
Oh zo, das idd wel handig.
Is een watch-list geen mooie oplossing?
Topics als ongelezen markeren gaat t niet worden.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Geen idee wat een watch-list is
bloos.gif

Ja, letterlijk een kijk-lijst dus dan lijkt het me dat het iets van een lijst is die je zelf kan samenstellen met topics die je nog na wil lezen ofzo?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Marjolein:
Geen idee wat een watch-list is
bloos.gif

Ja, letterlijk een kijk-lijst dus dan lijkt het me dat het iets van een lijst is die je zelf kan samenstellen met topics die je nog na wil lezen ofzo?


Gewoon een lijst waarop je topics kan zetten die voor jou belangrijk zijn, dan ga je bijvoorbeeld naar http://www.one2xs.com/forum/watchlist en dan kan je daar het topic aanklikken dat je op je watchlist hebt staan.

Is wel een handig idee ja
smile.gif
 

Devon

New member
Ik vind het eigenlijk ook wel een goed idee, aangezien ik regelmatig alles als gelezen aanduid, en dan vind ik een topic niet meer terug ofzo.
yummie.gif
 

Anne

Anne
Ja dat is opzich best wel handig, bijv. naast de titel een pijltje waar je op kunt klikken zodat het in je watch-list komt.
biggrin.gif
 
Bovenaan