Forum Misvormt

Daoloth

New member
http://www.one2xs.com/threads/3860

forumbugt.png
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Gewoon refreshen, hij laad waarsch. de CSS gewoon even niet goed in ?

EDIT: Ooh, titel is te groot denk ik
 

Corbin

New member
Had ik ook bij mijn adv. topic. had gewoon ff titel korter gemaakt toen lukte het wel weer.
Maar Lennard kun je dan niet aanpassen dat de titel gewoon op 1 regel blijft, of past dat niet???
 

Lennard

Active member
Dat past niet omdat er voor de beheerders een verplaats-ding achter zit, waardoor die plek voor de tekst gewoon niet breder is..
 

Lennard

Active member
Marjolein:
een maximum aantal karaters instellen voor de topictitel, is het probleem ook verholpen
smile.gif

Nee, want je hebt een forum dat "Bugs" heet en een forum dat "Advertentiemededelingen" heet.
Bij die eerste kun je een lange topictitel maken en bij die laatste een korte voordat het fout gaat..
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:
Nee, want je hebt een forum dat "Bugs" heet en een forum dat "Advertentiemededelingen" heet.
Bij die eerste kun je een lange topictitel maken en bij die laatste een korte voordat het fout gaat..
Dat weet ik, maar bij een forum met een korte naam zoals "bugs" daar hoeven de topictitels toch ook niet zo lang te worden? Een topictitel hoort kort en bondig te zijn, in het bericht zelf is mogelijheid zat om veel te typen
smile.gif
.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Corbin:
Dus kan je dat nu gaan veranderen
yummie.gif

Daar zei ik het niet voor, het is nog steeds aan Lennard of hij het veranderd of niet. Hij kan ook er ook voor kiezen om het zo te laten en als er een keer een topictitel voorkomt die te lang is waardoor het forum misvormt om het dan handmatig aan te passen. Het is maar net waar hij voor kiest
smile.gif
 

Lennard

Active member
Anders wordt t limiet ook weer erg laag.
Als je in Advertentiemededelingen een titel van WWWWWWWWWWWWWWW doet (met wat meer Ws erbij) dan klopt de layout al niet meer, maar als je net zoveel is doet dan klopt de layout nog wel gewoon.
WWWWWWWWWWWWWWW
iiiiiiiiiiiiiii
Dus de niet kloppende titels aanpassen is denk handiger.
hypocrite.gif
 
Bovenaan