forumproblemen

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben, waren er wat problemen met het forum.
Het forum is er nu weer, alleen hebben we wel een aantal functies uitgeschakeld. Het zijn geen belangrijke functies, t belangrijkste is dat de link naar het nieuwste bericht tijdelijk niet werkt.
Morgen hopen we die zo aan te passen dat ook dat weer werkt.

Nog iets anders. We hebben direct het gelezen/ongelezen-systeem op de forumindex omgegooid en anders geprogrammeerd. Volgens mij werkt die nu weer goed, maar het kan zijn dat daar fouten in staan.

Mocht je ergens nog fouten tegenkomen, meld ze dan svp hier, en niet in aparte topics.

Onze excuses voor het ongemak.

one2xs
 

Luukvdo

New member
Ik ben een fout tegengekomen: bij het offtopic forum is de link naar de laatste post van het offtopic topic voor gewone leden verkeerd. Daar staat als laatste pagina 1356 terwijl wij maar tot 1351 kunnen zien. Dit heeft als gevolg dat we naar de eerste pagina door gestuurd worden
 

Caner

Held
Heb ik gezien. Hopelijk gaat t over
biggrin.gif
 

Sjoerd

Active member
Luukvdo:
Ik ben een fout tegengekomen: bij het offtopic forum is de link naar de laatste post van het offtopic topic voor gewone leden verkeerd. Daar staat als laatste pagina 1356 terwijl wij maar tot 1351 kunnen zien. Dit heeft als gevolg dat we naar de eerste pagina door gestuurd worden
Dit is dus alleen in forum.php, niet in recent.php
wink.gif


Edit: Er staat een oranje envelop bij Mededelingen bij mij, maar ik heb al die topics gelezen..
edit2: nu niet meer
confused.gif

Nadat ik een topic bekeek dat ik al eens bekeken had, was dit niet meer zo...
 

Luukvdo

New member
Sjoerd:

Luukvdo:
Ik ben een fout tegengekomen: bij het offtopic forum is de link naar de laatste post van het offtopic topic voor gewone leden verkeerd. Daar staat als laatste pagina 1356 terwijl wij maar tot 1351 kunnen zien. Dit heeft als gevolg dat we naar de eerste pagina door gestuurd worden
Dit is dus alleen in forum.php, niet in recent.php
wink.gif


Edit: Er staat een oranje envelop bij Mededelingen bij mij, maar ik heb al die topics gelezen..

Ik kijk nooit bij recent
emo.gif
 

Michiel

New member
One2xs:
Mocht je ergens nog fouten tegenkomen, meld ze dan svp hier, en niet in aparte topics.
Als je over reacties gaat komt er een balonnetje met dat dat topic 0 keer is bezocht!
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Sjoerd:
Edit: Er staat een oranje envelop bij Mededelingen bij mij, maar ik heb al die topics gelezen..
edit2: nu niet meer
confused.gif

Nadat ik een topic bekeek dat ik al eens bekeken had, was dit niet meer zo...


Zelfde fout net

EDIT:
Dat is als je EIGEN post de laatste is

EDIT2:
Aantal posts werkt niet goed
 

Lennard

Active member
Hm thanks, ik zal vanmiddag kijken of ik t nog wat kan verbeteren.
smile.gif


t Geheel werkt wel wat beter nu, hopen dat het zo blijft.
biggrin.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Het is opnieuw gescript (enkele delen) bedoeld hij
emo.gif
 

Lennard

Active member
Tom:
Wat bedoel je met anders geprogrammeerd?
Ander algoritme bedacht en geïmplementeerd; klinkt dat beter?
shiny.gif
 

Centerparks

New member
Pff, er zit nog steeds fout in domein kopen / omzetten op je host
kijk daar ns naar!
ik heb net host / domein gekocht doet ie helemaal niks
confused.gif
nooo.gif
 
Bovenaan