FTP privacy

Crimtown

New member
Hallo,

Ik wil iemand toegang geven tot diegenes website op mijn host. Dit via een aangepast FTP account.

Nu heb ik de keuze:
Domein: Ftp account met de root directory in de home directory van het domein (waar public_html zich bevindt)
Ftp: Ftp account met de root directory in de public_ftp directory van het domein
Gebruiker: Ftp account met de root directory als de gebruikersnaam in de public_html directory


Welke moet ik kiezen? Ik wil die persoon alléén toegang geven tot de gegevens van deze éne website, en niet de anderen die op dezelfde host staan.


Alvast bedankt.
 

Luukvdo

New member
Volgens mij moet je dan domein kiezen. Als je in DA bent ingelogd moet je dan eerst het domein kiezen waar die persoon toegang tot krijgt en dan naar FTP management
 

Lennard

Active member
Volgens mij moet je domein hebben.
smile.gif


Maar houd er wel rekening mee dat heel simpel via een PHP bestandje bij de andere bestanden kan, dus je moet hem wel vertrouwen.
 

Crimtown

New member
Luukvdo (link):
Volgens mij moet je dan domein kiezen. Als je in DA bent ingelogd moet je dan eerst het domein kiezen waar die persoon toegang tot krijgt en dan naar FTP management


Daar ben ik dus al (tenminste... FTP Beheer, maar ik neem aan dat dat hetzelfde is). En daarna wordt er gevraagd naar het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-BKHTB7LCRQG3.jpg

Mijn vraag is welke ik het beste kan gebruiken.


Lennard (link):
Volgens mij moet je domein hebben.
smile.gif


Maar houd er wel rekening mee dat heel simpel via een PHP bestandje bij de andere bestanden kan, dus je moet hem wel vertrouwen.


Het is iemand van www.lowcostweb.nl, een klant van mij wilde overstappen naar diegene.
 

Luukvdo

New member
Zoals ik dus al zei moet je dan waarschijnlijk domein hebben. Je kan het zelf nog even testen door met Filezilla ofzo met die gegevens in te loggen
 

Crimtown

New member
Oh sorry, ik heb jullie allebei verkeerd begrepen.. jullie gaven al 2 keer het goede (tenminste.. dat denk ik) antwoord!

Oeps
thumbsup.gif



Bedankt guys
wink.gif
 
Bovenaan