Functie voor de report knop

Sebastiaanh

New member
Hallo iedereen,

Aangezien ik (en misschien andere One2XSers) de huidige report functie best irritant vind, aangezien je bijv. weer een bepaald aantal letters moet hebben voor hij hem verzend, heb ik bedacht dat er gewoon een paar standaart report knoppen zijn, die je zeg maar aan kan klikken. Dit gaat gewoon een stuk sneller, en je zit niet meer met te korte reports. Ook kan het handiger zijn voor de admins, dat Lennard of Ruben bijvoorbeeld maakt dat er dan een lijstje komt met bijvoorbeeld:

Scam: Illegale activiteiten:
- SebastiaanH - SebastiaanH
- Shahiem
- Robindesign

Zo zou het er ongeveer uit kunnen zien:
35mfy85.png


Ik zal het erg leuk vinden als deze suggestie uitgevoerd zal worden.

Mvg,
SebastiaanH
 

Wiitse

New member
Is al 100 keer voorgesteld. Is het nou zo moeilijk om even een paar woorden te typen? Dan is het voor de beheerders een stuk duidelijker. Als je dit wilt moet je wel 1.000.000 opties maken die je aan kunt vinken.
 
G

Guest

Guest
Wiitse (link):
Is al 100 keer voorgesteld. Is het nou zo moeilijk om even een paar woorden te typen? Dan is het voor de beheerders een stuk duidelijker. Als je dit wilt moet je wel 1.000.000 opties maken die je aan kunt vinken.


De beheerders kunnen het meestal dan zelf ook al direct zien of t spam is of niet. Ik vind t toch een goed idee
thumbsup.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Wiitse (link):
Is al 100 keer voorgesteld. Is het nou zo moeilijk om even een paar woorden te typen? Dan is het voor de beheerders een stuk duidelijker. Als je dit wilt moet je wel 1.000.000 opties maken die je aan kunt vinken.
ik heb deze suggestie nog niet voorbij zien komen hoor, wel over het aantal tekens of dat aangepast kon worden.

Maar ik vind het ook wel een leuk idee, alleen zou ik ook de optie zoals Braam zegt erbij doen. Soms worden ook onderschriften gemeld of wordt er een link geplaatst naar een originele layout of script en dat kan dan niet meer met deze opties.
 

Lennard

Active member
Gewoon even zwartmaken intypen kost bijna net zo veel tijd als een hokje aanvinken.. je hoeft niet in 2 kantjes je verhaal te doen, als je in 1 of 2 steekwoorden even neerzet wat er aan de hand is dan snappen we t heus wel, en anders nemen we wel contact met je op.

Op deze manier moet je eerst het hele lijstje doorlezen en als je reden er dan nog niet tussen staat moet je alsnog overige aanklikken en iets intypen. Ik betwijfel dus of het sneller is.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Gewoon even zwartmaken intypen kost bijna net zo veel tijd als een hokje aanvinken.. je hoeft niet in 2 kantjes je verhaal te doen, als je in 1 of 2 steekwoorden even neerzet wat er aan de hand is dan snappen we t heus wel, en anders nemen we wel contact met je op.

Op deze manier moet je eerst het hele lijstje doorlezen en als je reden er dan nog niet tussen staat moet je alsnog overige aanklikken en iets intypen. Ik betwijfel dus of het sneller is.


Maak dan een optie dat je een quote bericht erin kan doen? En zoveel mogelijk opties erin doen wat het meeste voorkomt.. dan is "overige" niet nodig...
 

Tgrm

New member
Je bent wel erg lui als je geen bericht kan typen? En als je daar te lui voor bent dan report je toch niet? Er is vast wel iemand anders die zin heeft om te reporten.

Als we dit in gaan voeren dan kunnen de admins/mods lekker gaan uitzoeken wat nou eigenlijk je probleem is. Aangezien dit niet in ieder topic duidelijk staat lijkt me dat dus niet handig.

Spam -> valt meestal wel op
Scam -> Wat is er gebeurt?
Illegale activiteiten -> Waar is het bewijs dat dit illegaal is?
Schelden -> Valt ook wel op.
Zwartmaken -> Valt ook op.

in 2 van de 5 gevallen zul je toch een kleine toelichting moeten geven. Waarom zouden de mods wel zin en tijd maken om jou vuile werk op te knappen?
emo.gif


p.s. Je had best veel reports kunnen doen met het aantal woorden dat je getikt hebt in je post.
xd.png
 

Yorrick

Active member
Het was eigenlijk voor de beheerders.
emo.gif

Als je goed leest dan.

Er staat in mijn topic dat je en het normale vak moet invullen en het nieuwe vak
 

Ewan

New member
Robindesign (link):
Beschuldig je mij in het topic gewoon voor scam?
frown.gif


Slecht idee, zo werk is typen toch niet?


Er staat spam?
emo.gif
 

Robindh

Active member
Ewan (link):

Robindesign (link):
Beschuldig je mij in het topic gewoon voor scam?
frown.gif


Slecht idee, zo werk is typen toch niet?


Er staat spam?
emo.gif



Er staat heel duidelijk scam.
emo.gif

focus2.gif
 

Caner

Held
Het is maar een voorbeeld
emo.gif


Ik vind het wel een goed idee, maar er moet dan wel een "overig" functie bij komen.
 
Bovenaan