Game hosting,

Extremeroy

New member
Mijn idee: Een game hosting voor FPS Games.

Je hebt veel sites waar ze die verkopen zoals voor: COD 1/2/4 Battlefield enz..
Waarom gaan jullie dit ook niet doen? Lijkt me best een goed idee om veel winst mee uit te halen.

Wat vinden jullie ervan?
 

Arjann

New member
Mij lijkt het een dik idee!
thumbsup.gif
 

Extremeroy

New member
Mindcrime (link):
Mij lijkt het een dik idee!
thumbsup.gif



GH** heeft het namelijk al voor Call of Duty 1. Ik heb dat ooit geprobeerd en was dik tevreden.
Leek me ook super voor O2XS
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Als je het nieuws een beetje hebt gevolgd dan weet je misschien dat we nu met minecraft-servers bezig zijn. Als dat goed loopt dan gaan we overwegen om andere games aan te bieden.
smile.gif
 

Extremeroy

New member
Lennard (link):
Als je het nieuws een beetje hebt gevolgd dan weet je misschien dat we nu met minecraft-servers bezig zijn. Als dat goed loopt dan gaan we overwegen om andere games aan te bieden.
smile.gif



Ik heb het inderdaad gevolgt. Maar ik wist dus niet over meerdere games. Daarom vroeg ik dit namelijk ook.
smile.gif
 

Patricka

New member
Kan je dan ook spellen zoals GTA ect erop zetten?
biggrin.gif


Offtopic: Lennard ziet weer eurotekentjes voor zn ogen.
emo.gif
 

Lennard

Active member
Patricka (link):
Kan je dan ook spellen zoals GTA ect erop zetten?
biggrin.gif

Dat zien we dan wel. Eerst Minecraft.
smile.gif



Patricka (link):
Offtopic: Lennard ziet weer eurotekentjes voor zn ogen.
emo.gif

dan hadden we de servers wel een stuk duurder gemaakt
bupatih.gif
 

Reins

New member
Lennard (link):

Patricka (link):
Offtopic: Lennard ziet weer eurotekentjes voor zn ogen.
emo.gif

dan hadden we de servers wel een stuk duurder gemaakt
bupatih.gif



Ja inderdaad, dit is wel spotgoedkoop.
 

Lennard

Active member
Toen boden we enkel SA:MP servers aan, en daar was onvoldoende vraag naar. De prijs was tijdens de test heel laag, en na de test zouden de servers ook nog duurder worden, waardoor de vraag helemaal zou inzakken.

Als we het opnieuw aan willen bieden zullen we dus meerdere of bekendere games moeten kiezen.
 

Videotube

New member
Lennard (link):
Toen boden we enkel SA:MP servers aan, en daar was onvoldoende vraag naar. De prijs was tijdens de test heel laag, en na de test zouden de servers ook nog duurder worden, waardoor de vraag helemaal zou inzakken.

Als we het opnieuw aan willen bieden zullen we dus meerdere of bekendere games moeten kiezen.


SA:MP is redelijk bekend, maar er zijn niet zoveel mensen op one2xs die van SA:MP houden.


toevoeging op 6 november 2011, 18:52:11:
Battlefield is denk ik beter, die is net uit en is ook bekender.
 

Lennard

Active member
Ja maar wat het met zulke spellen is, is dat ze zo duur zijn.
Kijk eens op deze pagina:
Daar kost een server voor 16 spelers al 22 euro per maand, wat omgerekend op iets van 30 punten ligt. Dat wil bijna niemand betalen (en kun je nauwelijks met doe-advertenties bij elkaar rapen), dus ik vraag me af of normale gameservers wel aan zullen slaan..
 

Ewan

New member
Lennard (link):
Ja maar wat het met zulke spellen is, is dat ze zo duur zijn.
Kijk eens op deze pagina:
Daar kost een server voor 16 spelers al 22 euro per maand, wat omgerekend op iets van 30 punten ligt. Dat wil bijna niemand betalen (en kun je nauwelijks met doe-advertenties bij elkaar rapen), dus ik vraag me af of normale gameservers wel aan zullen slaan..


Inderdaad want minecraft is abnormaal
emo.gif
 

Riick

New member
Lijkt me slim als er ipv minecraft server Gameserves komen waarop verschillende games gehost worden?
 

Epicrobzer

Active member
Lennard (link):
Als je het hele topic leest dan zie je dat we daar ook over na zullen denken.


Daar zijn mensen te lui voor.

Over wat voor spellen denken jullie na?
 

Lennard

Active member
Nog geen een.
yummie.gif

Eerst kijken of Minecraft een paar maanden goed blijft lopen, dan gaan we peilen welke spellen er het meeste gespeeld worden binnen onze doelgroep, vervolgens gaan we kijken wat de kosten per server dan zullen worden, en als die kosten nog te doen zijn (25 punten voor een 8-slots server is bijvoorbeeld veel te duur) dan zullen we dat verder uitwerken en invoeren.
smile.gif
 
Bovenaan