Game servers

Jordyvc

New member
Hey,

Toen dat de MC server kwamen, had ik nog gevraagd, dat er ook andere gameserver zouden komen zoals SA:MP,MTA enz? Gaat dit komen of toch niet?

Mvg,
Jordyvc
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is er al eens geweest maar toen werd het te weinig gebruikt.
 
L

Luuko

Guest
Jordyvc (link):
Hey,

Toen dat de MC server kwamen, had ik nog gevraagd, dat er ook andere gameserver zouden komen zoals SA:MP,MTA enz? Gaat dit komen of toch niet?

Mvg,
Jordyvc


Lennard gaat er nog over nadenken zei die 2 dagen geleden...
Zal het zo wel even opzoeken had het toevallig ook gevraagd...


toevoeging op 6 juni 2012, 20:07:39:
[COLOR= red]4-6-2012 21:02:15 Nick Lennard Gaan jullie eigenlijk ooit nog eh MTA servers aanbieden
yummie.gif
? [/COLOR]
[COLOR= green]4-6-2012 21:02:25 Lennard Nick misschien ooit
yummie.gif

4-6-2012 21:02:30 Lennard Nick ik wil wel meer gameservers gaan aanbieden iig
4-6-2012 21:02:36 Lennard Nick maar welke dat zijn dat weet ik nog niet [/COLOR]

Rood = ik
Groen = Lennard
 

Jordyvc

New member
Ah oke, ik hoop dat ze gaan kopen? Zeker MTA en SA:MP want die games worden toch ook vaak gebruikt?
 

Bartv

Active member
Jordyz (link):
Samp zou denk iik wel goed verkopen


Was al een keer, maar ging ook niet goed.
Ik denk dat er op dit moment meer mensen zijn die samp spelen, maar ik stel voor:
Een SA-MP server nog een x testen, maar tegen zo goedkoop mogelijke prijzen. T valt te proberen (Lennard
smile.gif
)
 

Luukvdo

New member
Toen we de vorige keer SA:MP servers draaiden waren ze ook al enorm goedkoop, veel goedkoper kunnen ze niet
 

Bartv

Active member
Luukvdo (link):
Toen we de vorige keer SA:MP servers draaiden waren ze ook al enorm goedkoop, veel goedkoper kunnen ze niet


Ja weet de prijzen niet meer, dusja, maar nog een test periode? dr is wel aardig wat veranderd
 

Kingunit

New member
Bartv (link):

Jordyz (link):
Samp zou denk iik wel goed verkopen


Was al een keer, maar ging ook niet goed.
Ik denk dat er op dit moment meer mensen zijn die samp spelen, maar ik stel voor:
Een SA-MP server nog een x testen, maar tegen zo goedkoop mogelijke prijzen. T valt te proberen (Lennard
smile.gif
)


Waarom wil je het zo goedkoop. Ik heb liever dat het wat duurder kost en dat de servers goed zijn.
 

Bartv

Active member
Kingunit (link):

Bartv (link):

Jordyz (link):
Samp zou denk iik wel goed verkopen


Was al een keer, maar ging ook niet goed.
Ik denk dat er op dit moment meer mensen zijn die samp spelen, maar ik stel voor:
Een SA-MP server nog een x testen, maar tegen zo goedkoop mogelijke prijzen. T valt te proberen (Lennard
smile.gif
)


Waarom wil je het zo goedkoop. Ik heb liever dat het wat duurder kost en dat de servers goed zijn.



Dat klopt, maar ik bedoel, de meesten kijken hier voor het goedkoopst mogelijk, dusja. Daarom dacht ik dat
 

Lennard

Active member
Misschien dat ik het eind dit jaar of begin volgend jaar nog een keer ga proberen met SA:MP servers.
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Bartv (link):

Luukvdo (link):
Toen we de vorige keer SA:MP servers draaiden waren ze ook al enorm goedkoop, veel goedkoper kunnen ze niet


Ja weet de prijzen niet meer, dusja, maar nog een test periode? dr is wel aardig wat veranderd



Je weet wel dat we dan een systeem moeten hebben om de servers te regelen, we een server moeten kopen/huren om de Sa:MP servers op te draaien, enzovoorts. Er zit een hoop tijd en geld in om even een testperiode te doen.
 

Bartv

Active member
Rik (link):

Bartv (link):

Luukvdo (link):
Toen we de vorige keer SA:MP servers draaiden waren ze ook al enorm goedkoop, veel goedkoper kunnen ze niet


Ja weet de prijzen niet meer, dusja, maar nog een test periode? dr is wel aardig wat veranderd



Je weet wel dat we dan een systeem moeten hebben om de servers te regelen, we een server moeten kopen/huren om de Sa:MP servers op te draaien, enzovoorts. Er zit een hoop tijd en geld in om even een testperiode te doen.



Dat snap ik, maar je kan die servers later altijd nog gebruiken voor andere doeleinden. Soms moet je investeren (dat heeft one2xs al veel gedaan). Maar ik stel het voor, het hoeft niet
wink.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Bartv (link):

Rik (link):

Bartv (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luukvdo (link):
Toen we de vorige keer SA:MP servers draaiden waren ze ook al enorm goedkoop, veel goedkoper kunnen ze niet






Ja weet de prijzen niet meer, dusja, maar nog een test periode? dr is wel aardig wat veranderd



Je weet wel dat we dan een systeem moeten hebben om de servers te regelen, we een server moeten kopen/huren om de Sa:MP servers op te draaien, enzovoorts. Er zit een hoop tijd en geld in om even een testperiode te doen.



Dat snap ik, maar je kan die servers later altijd nog gebruiken voor andere doeleinden. Soms moet je investeren (dat heeft one2xs al veel gedaan). Maar ik stel het voor, het hoeft niet
wink.gif




We willen het ook wel doen, maar mensen denken er veel te makelijk over. "Ja, maar dat is toch simpel te maken. Ja dat is toch simpel op te zetten", terwijl er best nog wel wat dingen voor gedaan moeten worden
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Rik (link):

Bartv (link):

Rik (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Bartv (link):

Luukvdo (link):
Toen we de vorige keer SA:MP servers draaiden waren ze ook al enorm goedkoop, veel goedkoper kunnen ze niet


Ja weet de prijzen niet meer, dusja, maar nog een test periode? dr is wel aardig wat veranderd







Je weet wel dat we dan een systeem moeten hebben om de servers te regelen, we een server moeten kopen/huren om de Sa:MP servers op te draaien, enzovoorts. Er zit een hoop tijd en geld in om even een testperiode te doen.



Dat snap ik, maar je kan die servers later altijd nog gebruiken voor andere doeleinden. Soms moet je investeren (dat heeft one2xs al veel gedaan). Maar ik stel het voor, het hoeft niet
wink.gif




We willen het ook wel doen, maar mensen denken er veel te makelijk over. "Ja, maar dat is toch simpel te maken. Ja dat is toch simpel op te zetten", terwijl er best nog wel wat dingen voor gedaan moeten worden
yummie.gif



Inderdaad, heb het ook van Lennard gehoord wat er allemaal moet gebeuren..
Is redelijk wat.
 
Bovenaan