geboorte datum bug

Rohimma

New member
ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn geboorte datum verdwenen is
confused.gif


(nu viel het meer op omdat ik eerst niet tussen de jarige personen stond)
 

Lennard

Active member
Ja het is een beveiliging dat je max 2x je geboortedatum kunt wijzigen maar die werkt niet helemaal soepeltjes.
 

Rohimma

New member
Lennard (link):
Ja het is een beveiliging dat je max 2x je geboortedatum kunt wijzigen maar die werkt niet helemaal soepeltjes.


maar dat kan er dan toch niet voor zorgen dat de geboortedatum word verwijdert?
 

Lennard

Active member
Dat hoort niet nee, maar er zit dus een bug in.
Hij staat op de lijst en wordt ook gefixt.

Als je mij je geboortedatum PMt dan zet ik hem er voor je in.
 

Rohimma

New member
Lennard (link):
Dat hoort niet nee, maar er zit dus een bug in.
Hij staat op de lijst en wordt ook gefixt.

Als je mij je geboortedatum PMt dan zet ik hem er voor je in.


ik heb hem er zelf weer ingezet
yummie.gif
(maar het is 6 september 1993, vandaag dus
yummie.gif
)
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Je kan het er ook uitgooien Dan is het ook leuker om jarig te zijn en een verjaardags topic te krijgen
hypocrite.gif
 

Sjoerd

Active member
Tendmex (link):
Je kan het er ook uitgooien Dan is het ook leuker om jarig te zijn en een verjaardags topic te krijgen
hypocrite.gif

Het is toch gewoon leuk om een verjaardags topic te krijgen? Lijkt me niet dat het stommer is om een topic te krijgen, omdat er een lijst is waar je kan zien dat iemand jarig is..
emo.gif
 
G

Guest

Guest
Sjoerd (link):

Tendmex (link):
Je kan het er ook uitgooien Dan is het ook leuker om jarig te zijn en een verjaardags topic te krijgen
hypocrite.gif

Het is toch gewoon leuk om een verjaardags topic te krijgen? Lijkt me niet dat het stommer is om een topic te krijgen, omdat er een lijst is waar je kan zien dat iemand jarig is..
emo.gif




Ja ik ga geen topic bumpen van een jaar oud :)
 

Sjoerd

Active member
Basaapjes (link):

Sjoerd (link):

Tendmex (link):
Je kan het er ook uitgooien Dan is het ook leuker om jarig te zijn en een verjaardags topic te krijgen
hypocrite.gif

Het is toch gewoon leuk om een verjaardags topic te krijgen? Lijkt me niet dat het stommer is om een topic te krijgen, omdat er een lijst is waar je kan zien dat iemand jarig is..
emo.gif




Ja ik ga geen topic bumpen van een jaar oud :)

Ik ga niet zeggen dat je dat topic moet bumpen, ik bedoel ermee dat dit een suggestie van leden was.. Maar dat bericht was voor Tendmex...
 
Bovenaan