Gebruikersnaam adverteerdeer zien

Washand

New member
Ik heb als voorstel om als je een doe ad doet je kan zien wie de adverteerder is. Dit om mogelijk hacken (als je je bijvoorbeeld moet aanmelden op een site) te voorkomen. Dit is mij namelijk gebeurt.
 

Robbert

New member
Je moet gewoon nooit hetzelfde wachtwoord gebruiken op meerdere websites, dan voorkom je een hoop gezeur.
En de advertentie word gekeurd door Lennard/Ruben dus die halen de rotte appels er wel tussen uit.

En als de adverteerdersnamen erbij komen dan gaan mensen vervelende pbs sturen als keur mijn advertentie eens goed
En daar zit geen adverteerder op te wachten.
 

Washand

New member
Robbert (link):
En als de adverteerdersnamen erbij komen dan gaan mensen vervelende pbs sturen als keur mijn advertentie eens goed
En daar zit geen adverteerder op te wachten.

Dat is waar.
Dan misschien dat de adverteerder er voor kan kiezen?
 

Robbert

New member
Washand (link):

Robbert (link):
En als de adverteerdersnamen erbij komen dan gaan mensen vervelende pbs sturen als keur mijn advertentie eens goed
En daar zit geen adverteerder op te wachten.

Dat is waar.
Dan misschien dat de adverteerder er voor kan kiezen?


Dan bereik je er nog niks mee, omdat dan de rotte appels & verstandige adverteerders die niet zitten te wachten op keur mijn advertentie goed PBtjes" dan alsnog hun naam onzichtbaar maken.
 

Sjoerd

Active member
Washand (link):

Robbert (link):
En als de adverteerdersnamen erbij komen dan gaan mensen vervelende pbs sturen als keur mijn advertentie eens goed
En daar zit geen adverteerder op te wachten.

Dat is waar.
Dan misschien dat de adverteerder er voor kan kiezen?



En stel dat gebruikers de Adverteerder dan gaan PBen als de ad is afgekeurd, en de adverteerder dan later gewoon een puntenvergoeding stuurt.. Dat is niet toegestaan.
Heb je enig idee wat voor nut het heeft om de adverteerder te vermelden?
 

Lennard

Active member
Blijkbaar dringt het niet echt door ofzo, maar je bent NIET gehackt. Iemand heeft je wachtwoord, en dat is HEEL wat anders en kunnen wij totaal NIETS aan doen. Het helpt geen ene moer als je weet wie de advertentie beheert.

Als je zo graag met een adverteerder wil praten dan kan dat, met ons als tussenpersoon. Als we dat niet doen dan gaan leden de adverteerders PMen wanneer kliks worden gekeurd, waarom iets is afgekeurd, wat nou precies de opdracht is, enzovoort.

Dat iemand jouw wachtwoord heeft is aan jezelf te wijten en ik zie dus ook geen enkele reden om iets op one2xs te veranderen. Als je ergens een account moet aanmaken dan weet je dat het wachtwoord wordt opgeslagen, en het is dan niet zo heel moeilijk om te begrijpen dat er ook mensen zijn die minder aardig voor de wereld zijn en je wachtwoord achterhalen en hem op one2xs proberen in te vullen.
 

Tgrm

New member
Lennard (link):
Blijkbaar dringt het niet echt door ofzo, maar je bent NIET gehackt. Iemand heeft je wachtwoord, en dat is HEEL wat anders en kunnen wij totaal NIETS aan doen. Het helpt geen ene moer als je weet wie de advertentie beheert.

Als je zo graag met een adverteerder wil praten dan kan dat, met ons als tussenpersoon. Als we dat niet doen dan gaan leden de adverteerders PMen wanneer kliks worden gekeurd, waarom iets is afgekeurd, wat nou precies de opdracht is, enzovoort.

Dat iemand jouw wachtwoord heeft is aan jezelf te wijten en ik zie dus ook geen enkele reden om iets op one2xs te veranderen. Als je ergens een account moet aanmaken dan weet je dat het wachtwoord wordt opgeslagen, en het is dan niet zo heel moeilijk om te begrijpen dat er ook mensen zijn die minder aardig voor de wereld zijn en je wachtwoord achterhalen en hem op one2xs proberen in te vullen.


Je hebt weer eens volkomen gelijk !

Ik denk dat dit gezeik gewoon komt omdat sommige(misschien allee innerlijk) te jong zijn om te handelen. Ze willen maar niet toegeven dat het hun eigen schuld is en schuiven de schuld op iemand anders.

@Washand: Oke en als je die naam weet, wat dan? Dan weet je misschien wie het heeft gedaan maar je kunt er niks mee.
 

Washand

New member
@trgm: toevallig kende ik die persoon en ik wist dat hij hackt! Alleen ik kwam er net te laat achter en toen was het al te laat.
 

Rohimma

New member
als je hem kent, ga dan naar hem toe!! en klaag niet hier!!!

ben het een beetje zat al dat gespam hier over...
 

Washand

New member
Rohimma (link):
als je hem kent, ga dan naar hem toe!! en klaag niet hier!!!

ben het een beetje zat al dat gespam hier over...


Ik ken zijn naam vanuit andere dingen op internet, ik ga niet helemaal naar België...
 
Bovenaan