Gekke tekens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dyllaann

Member
H???????????????????????????????????e???????????????e?????????????????????????????????????l????????????????? ??????????????????????????l???????????????????????????????????a?????????????????????????????n???????????????????????g??????????????????????????????



Zag een post langs komen met dit.?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Wou even testen of langere ook werken.
//Jadus
yummie.gif

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 

Dylan

<script>
sorry

T???????????????????????o?????????????????????????????????? ???????????????????i??????????????????????????n???????????????????????????v???????????????????o??????????????????????????????k?????????????????e????????????????????? ??????????????????????????????t?????????????????????????????????h????????????????????????????????????e????????????????????????????????? ????????????????????????????h??????????????????????????????i????????????????????????v?????????????????e?????????????????????-??????????????????????????m????????????????????i?????????????????????????????n????????????????????????d??????????????????????????? ?????????????????r?????????????????????????e?????????????????p????????????????????????r??????????????????????e???????????????????s??????????????????????????????e?????????????????????????????n???????????????????????t???????????????????????????????i?????????????????n???????????????g???????????????????????????????? ??????????????????????c??????????????????????h?????????????????????????????????a??????????????????????????o???????????????????????????????????s???????????????????????????.?????????????????????????
?????????????????????I????????????????????????????????????????n??????????????????????????????????v???????????????????????????????????o???????????????????????????k???????????????????????????i????????????????????n????????????????????????????g?????????????????? ????????????????t?????????????????????????h???????????????????????e???????????????????????? ??????????????????????????????????????f??????????????????????????e??????????????????????????e?????????????????????????l?????????????????????i????????????????????????n?????????????????????g???????????????????? ??????????????????????????o??????????????????????????f???????????????????????????? ????????????????????????c?????????????????????????????????h?????????????????????????a?????????????????????????????o????????????????s???????????????????????????.??????????????????????????
?????????????????????????W?????????????????????????????i??????????????????????????????????t??????????????????????????h????????????????? ???????????????????????????????o??????????????????????????????u??????????????????????????????????t???????????????????????? ????????????????????o??????????????????????????r????????????????????????d??????????????????????????????e????????????????????????r?????????????????????????????????.????????????????????????
???????????????T???????????????????h???????????????e??????????????????????????? ?????????????????????????????N?????????????????????????????????e???????????????????????????z??????????????????????????????????p?????????????????????????e???????????????????????????????????????r???????????????????????????d??????????????????????????i???????????????????a??????????????????????????????????n???????????????????? ????????????h????????????????????????????i?????????????????????????????v???????????????e????????????????????????-???????????????????????????????????m????????????????????????????i????????????n?????????????????????????d???????????????????????? ???????????????????????o?????????????????????????????f???????????????????????? ??????????????????????c???????????????????????????????????????h????????????????????????????????a?????????????????????????????????o???????????s???????????????????.??????????????????? ???????????????????????Z???????????????????????a???????????????????????????l????????????????????????????????????g????????????????????????????????????????o??????????????????????????.???????????????????????????????????
????????????????????????????H?????????????????????????????e?????????????????????????????????? ????????????????????????w?????????????????????????????h????????????????????????o??????????????????????????????????? ?????????????????????????????W??????????????????a???????????????????????????????????i??????????????????????????t???????????????????????????????s?????????????????????? ????????????B????????????????????????????e???????????????????????????h??????????????????????????????????i???????????????????n??????????????????d?????????????????????????????? ??????????????????????????T??????????????????????????????????????h??????????????????????????????????????e???????????????????????????????????? ??????????????????????????W????????????????????????????????a?????????????????l????????????????????????????l?????????????.?????????????????????????????
??????????????????????????????????Z??????????????????????A????????????????????L????????????????????????G???????????????????O?????????????????????????????!???????????????????
 

Aarclay

Active member
De naam Zalgo-text was mij nog niet bekend, maar ik kende de tekens wel.
Uit interesse ben ik ook eens op zoek naar een oplossing, maar het lijkt erop dat de tekenreeks met deze malle tekens ook enkele legitieme tekens kent, zoals bijv een ß bijv.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Aarclay (link):
De naam Zalgo-text was mij nog niet bekend, maar ik kende de tekens wel.
Uit interesse ben ik ook eens op zoek naar een oplossing, maar het lijkt erop dat de tekenreeks met deze malle tekens ook enkele legitieme tekens kent, zoals bijv een ß bijv.


Kende de naam ervoor zelf ook niet, vind het nu wel interessant om zo te lezen. Vervelend dat ze niet uitgefiltert kunnen worden tho.
 
G

Guest

Guest
Wouterr (link):

Aarclay (link):
De naam Zalgo-text was mij nog niet bekend, maar ik kende de tekens wel.
Uit interesse ben ik ook eens op zoek naar een oplossing, maar het lijkt erop dat de tekenreeks met deze malle tekens ook enkele legitieme tekens kent, zoals bijv een ß bijv.


Kende de naam ervoor zelf ook niet, vind het nu wel interessant om zo te lezen. Vervelend dat ze niet uitgefiltert kunnen worden tho.


Kan wel ^_^. Of je het moet doen is een tweede.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Sevvlor (link):

Wouterr (link):

Aarclay (link):
De naam Zalgo-text was mij nog niet bekend, maar ik kende de tekens wel.
Uit interesse ben ik ook eens op zoek naar een oplossing, maar het lijkt erop dat de tekenreeks met deze malle tekens ook enkele legitieme tekens kent, zoals bijv een ß bijv.


Kende de naam ervoor zelf ook niet, vind het nu wel interessant om zo te lezen. Vervelend dat ze niet uitgefiltert kunnen worden tho.


Kan wel ^_^. Of je het moet doen is een tweede.



True, true
 

Milan

New member
Wouterr (link):

Sevvlor (link):

Wouterr (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Aarclay (link):
De naam Zalgo-text was mij nog niet bekend, maar ik kende de tekens wel.
Uit interesse ben ik ook eens op zoek naar een oplossing, maar het lijkt erop dat de tekenreeks met deze malle tekens ook enkele legitieme tekens kent, zoals bijv een ß bijv.






Kende de naam ervoor zelf ook niet, vind het nu wel interessant om zo te lezen. Vervelend dat ze niet uitgefiltert kunnen worden tho.


Kan wel ^_^. Of je het moet doen is een tweede.



True, true



Of overflow: hidden in je CSS pleuren. Moet je wel opletten dan andere tekst dan niet afgekapt wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan