gelezen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dgame

New member
ik heb bij Aanbiedingen en bij offtopic
op "Markeer alle topics als gelezen" geklikt"
het werkt wel, maar als ik dan terug naar forum ga,
is da mapje wel oranje... en als ik da open is alles gelezen en toch blijft het oranje
en toen had ik op "Markeer alle fora als gelezen" en toen waren wel alle mapjes grijs...
 

Lennard

Active member
Kan kloppen, er zitten nog wat vreemde foutjes in het gelezen / ongelezen systeem.
Ik ben er nog niet uit waar, omdat het enorm complex is, is het moeilijk de fouten op te sporen.

Ik ben dr in ieder geval mee bezig.
 

Sebas

Active member
Dgame:
ik heb bij Aanbiedingen en bij offtopic
op "Markeer alle topics als gelezen" geklikt"
het werkt wel, maar als ik dan terug naar forum ga,
is da mapje wel oranje... en als ik da open is alles gelezen en toch blijft het oranje
en toen had ik op "Markeer alle fora als gelezen" en toen waren wel alle mapjes grijs...


Ik heb hier dus geen last van
confused.gif
 

Lennard

Active member
Ik heb het tot nutoe één keer gehad.
t Komt ook niet altijd voor, alleen als je een bepaald iets hebt gedaan (of juist niet).
Daarom is het juist zo lastig op te lossen.

Mocht het probleem voorkomen, kun je op de voorpagina van het forum op "Markeer alle fora als gelezen" klikken, ik denk dat hij dan weer goed werkt.
 

Dgame

New member
ik heb het iedere keer hoor..
wnr ik bv bugs open, en dan op "Markeer alle topics als gelezen" klik, en dan terug naar de forum ga, dan toon die nog steeds "bugs" als ongelezen
 

Dgame

New member
Sebas:
kan dit ook niet door je internet browser komen?


hmm ik gebruik FireFox?
kan het aan dat liggen?
 

Arjan

Member
Ik heb ook hetzelfde probleem.

Edit misschien handig om te weten voor lennard:
Ik ging naar vragen, met nog 1 topic ongelezen, ik klik op markeer alles ongelezen. Ging terug naar de forumindex en nog steeds geel, ga ik naar vragen dan is het icoontje van dat topic wel grijs, bekijk ik vervolgens als nog dat topic dan is het opgelost en is vragen weer grijs.
 

Lennard

Active member
Nee, daar komt het niet door.
Het systeem gaat na of je een forum / topic hebt gelezen ja of nee, en geeft dat door aan je browser.
 

Sebas

Active member
Jah dan moet je dus naar naar begin forum gaan en daar op "Markeer alle topics als gelezen" geklikt" klikken.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Ik heb IE 7 en ik heb dit ook. Pas als ik op de beginpagina van het forum klikt "alle topics markeren als gelezen" dan zijn die oranje mapjes pas weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan