Gemiddelden ruil waarden

Timkb

New member
Misschien is het handig bij de ruilbank als je iets overmaakt dat je kan selecteren dat je het overmaakt voor bijvoorbeeld Paypal en hoeveel punten per euro om zo een gemiddelde ruil waarden te berekenen die op een ruil waarden pagina te laten zien want er worden aardig wat topics aangemaakt over de ruilwaarden van iets.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Je mag alleen handelen in one2xs punten? En de waarde van one2xs punten veranderd steeds door veel of weinig aanbod van paypal of andere producten.
 

Timkb

New member
Marjolein (link):
Je mag alleen handelen in one2xs punten? En de waarde van one2xs punten veranderd steeds door veel of weinig aanbod van paypal of andere producten.


Dat snap ik ik bedoel als iemand paypal koopt dat hij bij het overmaken de optie kan kiezen dat hij paypal van een gebruik heeft gekocht en voor hoeveel per punt en dat de waardes veranderen valt dan ook in dat systeem te zien bijv door een gemiddelde over het jaar en over de huidige maand.

Ditzelfde zou dan ook kunnen voor Habbo Runescape en anderen populairen producten waar de waarde nogal eens van veranderd
 

Christopher

New member
Hmm.. Interessant maar jammer genoeg nutteloos, ik denk niet dat lennard of de modorators elke minuut gaan nakijken og de waardes gedaald of gestegen zijn. Het is niet omdat ik een topic aanmaak over de PayPal waardes dat het ZO moet zijn, ik wil het wat centraal houden, wie voor welke prijs verkoopt.
 

Timkb

New member
Dat is helemaal niet nodig, opslaan in een table alles bij elkaar op tellen gedeeld door aantal entries en je hebt je gemiddelde.

Binnen 2 minuten gemaakt bij wijzen van spreken, geen mod die het bij hoeft te houden
 

Antonn

New member
Marjolein (link):
Je mag alleen handelen in one2xs punten? En de waarde van one2xs punten veranderd steeds door veel of weinig aanbod van paypal of andere producten.


redface.gif
handig om te weten. Ik keen altijd naar prijzen die je moet betalen met bellen ofzo...
 

Jeffreyy

Jeffrey
Eigenlijk zou trade-place in one2xs gebouwd moeten worden
emo.gif

Dan zou het helemaal mooi zijn, en sjoerd maakt er volgens mij toch geen winst op..
 

Antonn

New member
Of een tussenpersoon systeem. In plaats dat het via persoon gaat, doet systeem dit.
 
Bovenaan