Gesloten topics weg.

Bjarnootjuh

New member
Hey

Als er een topic is gesloten, is het dan niet handig dat ze automatisch helemaal achterin worden gezet. Dus op de laatste paginas.

Dan hebben open topics meer kans om nog boven te staan. En gesloten topics doe je toch niks meer mee.
 

Jurgen

Active member
Maar als een topic gesloten is, wordt er niet meer in gereageerd en dat heeft als gevolg dat de andere topics waarin wel gereageerd wordt, boven de gesloten komen.
biggrin.gif

Dus nergens voor nodig.
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Jurrie (link):
Maar als een topic gesloten is, wordt er niet meer in gereageerd en dat heeft als gevolg dat de andere topics waarin wel gereageerd wordt, boven de gesloten komen.
biggrin.gif

Dus nergens voor nodig.
yummie.gif



Gesloten topics zijn sws kansloos.

Ik ben voor.
 

Bjarnootjuh

New member
Stefvdwel (link):
Tegen, soms zie ik wel eens iets nuttigs in een gesloten tutorial.


In aanbiedingen en Aanvragen is het wel handig.
 

Janm

Active member
Bjarnootjuh (link):

Stefvdwel (link):
Tegen, soms zie ik wel eens iets nuttigs in een gesloten tutorial.


In aanbiedingen en Aanvragen is het wel handig.



Nee, ik vind dat je zoiets altijd terug moet kunnen lezen.
wink.gif
 

Lennard

Active member
Het gelezen/ongelezen systeem tript dan ook omdat hij dan een ongelezen topic ziet, maar als je dan het forum aanklikt dan zie je geen ongelezen topics omdat die dan op de laatste pagina staat.
 

Bjarnootjuh

New member
Lennard (link):
Het gelezen/ongelezen systeem tript dan ook omdat hij dan een ongelezen topic ziet, maar als je dan het forum aanklikt dan zie je geen ongelezen topics omdat die dan op de laatste pagina staat.


Huh? xD
 

Lennard

Active member
Als je een nieuw topic maakt dan wordt op de forumindex het icoontje oranje, dat weet je he?
biggrin.gif

Maar als dat topic gesloten wordt, dan staat het dus op pagina 500 ofzo, dus dan zie je wel dat het icoontje oranje is en er dus een nieuw topic is, maar het topic zelf zie je dan nergens.
emo.gif


Snappie?
clown.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Dat gaat moeilijk worden om in te bouwen denk ik zo
 

Jurgen

Active member
Maar ik lees gesloten topics ook vaak nog wel. Leden kunnen dan toch nog het gesloten topic bekijken, maar omdat er niet gereageerd wordt, gaat ie vanzelf wel naar onder.
 

Azdin

New member
Precies wat Jurrie zegt, doordat ze gesloten zijn zakken ze vanzelf naar onder.

Ik ben trouwens tegen, vaak lees ik gesloten topics nog even door om de reden te achterhalen waarom ie gesloten is.
 

Jurgen

Active member
Bash (link):
Of misschien een optie

"Gesloten topics weergeven"


Nja, zoveel funties overal voor.
De hamvraag; heb je er last van dat ze er een dag extra staan?
biggrin.gif
 
G

Guest

Guest
Azdinnn (link):
Precies wat Jurrie zegt, doordat ze gesloten zijn zakken ze vanzelf naar onder.

Ik ben trouwens tegen, vaak lees ik gesloten topics nog even door om de reden te achterhalen waarom ie gesloten is.


precies. Als je je ergert aan gesloten topics, lees er dan gewoon overheen..
 

Shahiem

Active member
Livonias (link):

Azdinnn (link):
Precies wat Jurrie zegt, doordat ze gesloten zijn zakken ze vanzelf naar onder.

Ik ben trouwens tegen, vaak lees ik gesloten topics nog even door om de reden te achterhalen waarom ie gesloten is.


precies. Als je je ergert aan gesloten topics, lees er dan gewoon overheen..



True, anders komt er overal maar een functie voor. (Ja Lennard, zoveel hou ik van je dat ik je minder werk geef
clown.gif
)
 
Bovenaan