Goed nieuws!

O

One2xs

Guest
Dames en heren, beste leden,

Goed nieuws inderdaad, want zoals jullie als fanatieke forumlezers vast allemaal al gezien hebben, is er morgen een recordpoging op ons forum. We proberen morgen (zondag 27 november dus) om 19:30 zoveel mogelijk leden online te hebben om het huidige record van 73 te verbreken.
Als je snel bent kun je nog vóór vanavond 20:00 uur gokken hoeveel leden je denkt dat er morgen (zondag) om 19:30 online zullen zijn. Ga daarvoor naar het topic van Marjolein in het Prijsvragen & contests forum.

Oja, het goede nieuws. Het goede nieuws is dat jullie morgen allemaal online zijn om 19:30 uur, en daarmee eeuwige roem verdienen, en natuurlijk dat jullie daarmee heel trots kunnen zijn om ook bij die leden te horen die morgen het record hebben verbroken.
smile.gif


Over recordpogingen gesproken... Een tijdje terug heeft gebruiker Rik een monsterloterij opgezet. Of nouja, hij heeft de loterij gepromoot. En niet zonder resultaat; de wekelijkse jackpot stond namelijk ineens op het monsterlijke bedrag (whats in a name) op 333,60 punten (wat ook weer een record was)! Die loterij is overigens door Brendsimons gewonnen. Omdat de kans groot is dat jouw gebruikersnaam géén Brendsimons is, bieden we je nog een keer de kans om je virtuele bloemetjes buiten te zetten. Koop dus nog vóór komende maandag middernacht (dus de nacht van zondag op maandag, 00:00 uur) een lot (of meer natuurlijk) in de loterij. Bij wijze van uitzondering hebben we de 10% die normaal voor ons is op 0 gezet, waardoor echt je héle inzet naar de pot gaat. Van de 0,3 punt die een lot kost gaat er dus ook echt 0,3 punt naar de winnaar. Misschien wel naar jou dus!
Op dit moment zitten er 29,10 punten in de pot, en dat kan natuurlijk stukken beter.
Bekijk dan voor de gezelligheid meteen even het topic van de starter van deze Monsterloterij: het topic is van Christopher en vind je in het Offtopic-forum.
Een lot kopen kan dus hier.

Succes met winnen en hopelijk tot morgen 19:30!

one2xs team

Enneh, ben jij maandag puntenmiljonair en hebben wij 2 nieuwe records?
 

Caner

Held
Leuk, gaan jullie ook zelf wat organiseren op maandag?


toevoeging op 26 november 2011, 17:03:07:
Zoals 50% korting op domeinnamen?
clown.gif
 

Christopher

New member
Caner (link):
Leuk, gaan jullie ook zelf wat organiseren op maandag?


toevoeging op 26 november 2011, 17:03:07:
Zoals 50% korting op domeinnamen?
clown.gif



Goede suggestie
biggrin.gif
!


toevoeging op 26 november 2011, 17:06:46:
De 5 eerste 50% korting op 1 van alle domeinnamen
biggrin.gif
 

Epicrobzer

Active member
Caner (link):
Leuk, gaan jullie ook zelf wat organiseren op maandag?


toevoeging op 26 november 2011, 17:03:07:
Zoals 50% korting op domeinnamen?
clown.gif



dat is een beetje te veel van het goede vind ik.
 

Lennard

Active member
Caner (link):
Leuk, gaan jullie ook zelf wat organiseren op maandag?


toevoeging op 26 november 2011, 17:03:07:
Zoals 50% korting op domeinnamen?
clown.gif

2x helaas
sadley.gif
 

Christopher

New member
Lennard (link):

Caner (link):
Leuk, gaan jullie ook zelf wat organiseren op maandag?


toevoeging op 26 november 2011, 17:03:07:
Zoals 50% korting op domeinnamen?
clown.gif

2x helaas
sadley.gif




helaas 2 keer?
Dus helaas + helaas? helaas is negatief? Dus negatief x negatief is positief?
Dus het is oké
pompom.gif
 

Christopher

New member
Azdinnn (link):
Idd @ Christopher
Het is nu wel een beetje laat, achja
yummie.gif



Het is niet te laat maar het script werkt zo dat het elke maandag 00:00 moet zijn
smile.gif
 

Laurenss

New member
Wel jammer dat het nog 1 dag moet lotjes te kopen...
xd.png
ik had lot gekocht eergisteren of gisteren, en dan foetsie weg, Toch weet ik het dat reset is.
 

Ewan

New member
Laurenss (link):
Wel jammer dat het nog 1 dag moet lotjes te kopen...
xd.png
ik had lot gekocht eergisteren of gisteren, en dan foetsie weg, Toch weet ik het dat reset is.


Wat praat jij allemaal?
emo.gif
 

Lennard

Active member
Laurenss (link):
Wel jammer dat het nog 1 dag moet lotjes te kopen...
xd.png
ik had lot gekocht eergisteren of gisteren, en dan foetsie weg, Toch weet ik het dat reset is.
Jouw lot zit nog gewoon in de pot hoor, er is maar één keer per week een trekking.
 

Laurenss

New member
Lennard (link):

Laurenss (link):
Wel jammer dat het nog 1 dag moet lotjes te kopen...
xd.png
ik had lot gekocht eergisteren of gisteren, en dan foetsie weg, Toch weet ik het dat reset is.
Jouw lot zit nog gewoon in de pot hoor, er is maar één keer per week een trekking.



oh kwam net al achter dat nog in zat.
 
Bovenaan