Google en Pushbullet koppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Hoi,

Het lijkt erop dat de callback URIs o.i.d. nog foutief zijn, want zowel Google als de Pushbullet koppelingen doen het niet.
sadley.gif


Gr,
Wouterr
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Dylan (link):
Ik kreeg wel gewoon medelingen via Google


Meldingen via Google? Hoe bedoel je? Het gaat mij om de inlogkoppeling via OAuth met Google.
 

Dylan

<script>
Wouterr (link):

Dylan (link):
Ik kreeg wel gewoon medelingen via Google


Meldingen via Google? Hoe bedoel je? Het gaat mij om de inlogkoppeling via OAuth met Google.



Kan je ook aanmelden via Pushbullet?
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Dylan (link):

Wouterr (link):

Dylan (link):
Ik kreeg wel gewoon medelingen via Google


Meldingen via Google? Hoe bedoel je? Het gaat mij om de inlogkoppeling via OAuth met Google.



Kan je ook aanmelden via Pushbullet?



Nee, je kan notificaties laten komen via Pushbullet. Like the old times, maar dan gebeurt de koppeling nu via OAuth, ipv opgeven van een token.
 

Dylan

<script>
Wouterr (link):

Dylan (link):

Wouterr (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Dylan (link):
Ik kreeg wel gewoon medelingen via Google






Meldingen via Google? Hoe bedoel je? Het gaat mij om de inlogkoppeling via OAuth met Google.



Kan je ook aanmelden via Pushbullet?



Nee, je kan notificaties laten komen via Pushbullet. Like the old times, maar dan gebeurt de koppeling nu via OAuth, ipv opgeven van een token.



Oh
emo.gif
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Zie het, top! Kan dan een slotje op. Echt een verbetering, de koppeling met Google en Pushbullet. Netjes!
 

Lennard

Active member
Wouterr (link):
Zie het, top! Kan dan een slotje op. Echt een verbetering, de koppeling met Google en Pushbullet. Netjes!
Voor de echte Pushbulletfans: je kunt nu kiezen welke meldingen je allemaal wil ontvangen. Ik werd gek van alle quotemeldingen en zag daardoor de andere meldingen (nu ook privéberichten en ik krijg ticketmeldingen) niet meer.

Notificaties

Desktop notificaties tonen alle notificaties die je standaard op de site (rechtsonder dus) ook ziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan