Gratis categorie

Sjoerd

Active member
Gratis layouts en scriptjes kun je gewoon bij WebWereld plaatsen? En gratis dingen horen sowieso al niet bij Aanbiedingen, omdat je daar moet handelen in punten. Desnoods plaats je het dan in Offtopic als het niets met Webwereld te maken heeft. Als je niet zeker weet waar je topic moet, kun je het ook altijd even vragen.
 

Perry

New member
Zoals je het zelf al zegt,
Sjoerd (link):
Gratis layouts en scriptjes kun je gewoon bij WebWereld plaatsen? En gratis dingen horen sowieso al niet bij Aanbiedingen, omdat je daar moet handelen in punten. Desnoods plaats je het dan in Offtopic als het niets met Webwereld te maken heeft. Als je niet zeker weet waar je topic moet, kun je het ook altijd even vragen.


Niet makkelijk terug te vinden naar mijn mening, ook aangezien het na 2 dagen alweer van de eerste paginas verdwijnt.
 

Sjoerd

Active member
Dan kun je het topic altijd gewoon nog in je onderschrift zetten, of meerdere gratis dingen in één topic zetten. Als niemand er iets aan heeft, reageert niemand erop, en zal je topic inderdaad paginas verder schuiven.
 

Perry

New member
Oké, laat maar dan
iagree.gif
 

Desire

Active member
Rik (link):
Ik denk dat hij één sticky met alle gratis scripts bedoelde
yummie.gif



Dat vind ik wel weer een goed idee.
 

Lennard

Active member
Startpost blijven updaten werkt niet, mensen vergeten dat of hebben er geen zin meer in, en de topicstarter veranderen kan niet,.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Fass (link):
Mods kunnen het toch veranderen?


Ja, maar je legt dan een taak bij ons neer die we eigenlijk niet horen te doen.

Wat wel kan is een topic starten waar stricte regels aan vast zitten (bijvoorbeeld een bepaald lijstje invullen, en dat dan te posten). Dan is het voor een mod nog niet zo erg om dat af en toe up to date te houden.
 

Fass

Active member
Trouwens over topicstarter veranderen kan niet, je kan gewoon een titel+bericht overnemen in een nieuw topic? Dan heb je het gewoon gekloond.
 

Lennard

Active member
Het ging over een centraal topic wat 1 iemand zou bijhouden; als er elke maand een nieuw topic komt omdat de TS verdwenen is dan is er weinig meer centraal aan.
 
Bovenaan