Gratis je domeinnaam naar one2xs verhuizen?

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Jullie kennen het vast wel: je hebt ergens een domeinnaam gekocht, en koopt hier op one2xs een host. Telkens als je wat aan je domeinnaam wil aanpassen moet je naar die andere website toe om dat te regelen, en telkens als je hulp nodig hebt moet je weer naar die andere website om daar support te vragen.
Je had dan de optie om je domeinnaam naar one2xs toe te verhuizen. Helaas kostte dit meestal evenveel als een nieuwe domeinnaam, dus dat was ook niet echt aantrekkelijk.

In sommige gevallen is het echter gratis. Om jullie te laten profiteren van het gemak om alles bij één provider te hebben, bieden we jullie vanaf nu heel eenvoudig de mogelijkheid om je domeinnaam naar one2xs toe te verhuizen. Gratis. Maar helaas kan het niet met álle domeinnamen.

Alles wat je moet doen is hier checken of je domein gratis kan worden overgezet. Als dat het geval is kun je hier een ticket maken.
Daarna moet je je huidige provider mailen dat je de domeinnaam naar one2xs wil pushen (dus niet verhuizen!), en regelen wij de rest. Helemaal gratis.

Mocht je provider dreigen dat je hier tóch voor moet betalen dan horen wij het graag van je en regelen wij het verder.
smile.gif


Oja, vergeet niet dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van de domeinnaam.
En mocht je er morgen weer spijt van hebben dan sturen we de domeinnaam natuurlijk weer terug. Uiteraard ook weer gewoon gratis.

Zo eenvoudig is het.
 

Jesse

New member
Erg handig.
Natuurlijk leuk dat als je je domein naam hier al hebt je hebt hierheen kan laten verhuizen
schater.gif

Maar ik snap dat het anders moeilijk is om systeempje te maken en de mensen weten zelf wel als ze het hier al hebben.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ja, daarbij kan het als het goed is ook. Maar volgens mij alleen makkelijk als het op je eigen naam staat.
 

Marjolein

Miss Marjolein
@Jponsen, alleen als de domeinen op jouw naam staan, indien ze op naam van ghed staan moet je 3 punten betalen.
 

Jeffreyy

Jeffrey
Wat een faalsite dan, want je krijgt een fout dat je iets niet goed ingevuld hebt als je hem op je eigen naam wilt.

(heb t natuurlijk wel over die poepsite he; niet over o2x.)
 

Robbert

New member
volgens dat tooltje kan ik relisten.nl hier ook naar toe pushen
pompom.gif

veul handiger met dat gedoe met nameservers veranderen!

heel nice hoor
biggrin.gif
 

Nicopara

Active member
Robbert (link):
volgens dat tooltje kan ik relisten.nl hier ook naar toe pushen
pompom.gif

veul handiger met dat gedoe met nameservers veranderen!

heel nice hoor
biggrin.gif




Relisten.nl:
Houder Nick De Smedt

emo.gif
 

Robbert

New member
Nicopara (link):

Robbert (link):
volgens dat tooltje kan ik relisten.nl hier ook naar toe pushen
pompom.gif

veul handiger met dat gedoe met nameservers veranderen!

heel nice hoor
biggrin.gif




Relisten.nl:
Houder Nick De Smedt

emo.gif



pff ja, waarom gegevens invullen als er een knopje staat onder onze naam zetten
emo.gif

maargoed
sadley.gif
focus)
 

Lennard

Active member
Het geldt in principe voor alle extensies, maar van een bepaald bedrijf weet ik dat er vrij veel .nl domeinnamen bij MijnDomeinReseller staan, en omdat sommige mensen die graag wilden verhuizen heb ik deze mogelijkheid er zo ingemaakt.
Maar voor sommige andere extensies gaat het dus ook, je checkt dat via de link die Marjolein hierboven geeft.


Helaas zijn er nog altijd bedrijven die kosten berekenen voor iets wat gratis is, dus als de domeinnaam niet op jouw naam staat en een houderwijziging wat kost dan is het helaas niet gratis.
cry.gif

Of je moet alsnog toestemming van de domeinhouder zien te krijgen, maar sommige bedrijven doen dit helaas niet.
biggrin.gif
 
Bovenaan