hackers op mijn acount. LEES DIT. LENNARD! HELP

Paull

New member
http://paull.zikle.nl/ralph (het bewijs)
Er is door een ander ip geprobeerd mijn acount te hacken. Gelukkig heeft one2xs
een bijna waterdicht systeem. Alleen het feit dat deze gebruiker met het emailadress
[email protected] of terwijl ook wel bekent met zijn slechtlopende webhost: HostSlim.nl mij heeft geprobeerd te hacken. Graag roep ik alle mods hierbij op om te zorgen dat mijn acount
weer safe is. Bedankt voor het begrip

mvg,
Paul van Beek
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hacken -> nee
Cracken -> nee
Dom geluk / fout aan jouw kant -> ja
 

Lennard

Active member
Hij heeft "gewoon" je wachtwoord, dus wat je moet doen is je wachtwoord veranderen in een die niemand weet, dat is alles.

Dat IP is inderdaad van Hostslim. Op 2 augustus heeft hij met dat IP voor het eerst op jouw account ingelogd.
 

Paull

New member
idd. Maar hij slaat het op zodat ie automatisch inlogd snapje? Dat is het vervelende. Sorrie voor het overige topic bij aanbiedingen
bloos.gif
 

Lennard

Active member
Wat bedoel je precies?
Als je je wachtwoord wijzigt blijf jij (en die ander ook als hij nog is ingelogd) gewoon ingelogd inderdaad. Jij kunt hem uitloggen door hierzo helemaal onderaan op "Log alle sessies uit behalve de huidige" te klikken.
 

Erwin

New member
maar als de hecker ook jou email wachtwoord weet kan hij het wachtwoord toch ook weer veranderen??????
 

Jesse

New member
Zoiezo is het dom om voor belangrijke sites hetzelfde wachtwoord te gebruiken maar ja
smile.gif

Goed dat het is opgelost.
 
Bovenaan