Handelen

Jenner

Active member
He,

Is het niet handig als je via iemands profiel kunt handelen? dus zo:

Schermafbeelding%202012-03-03%20om%2022.48.17.png

En:
http://f.cl.ly/items/3V2e2s1n2y2e2A0B1f0n/Schermafbeelding%202012-03-03%20om%2022.49.05.png

Moet niet heel veel moeite kosten lijkt me
wink.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Alemaalte (link):
Als ik me niet vergis voorgesteld maar niet uitgevoerd.
dat voorstel was dat je via het forum op een "handelicoontje" kon klikken en dan kon handelen. En dan gelijk dat de naam er stond met wie je wilde handelen. Lennard wilde dit uitbreiden met wat andere opties maar dat staat nog op de to-do-list (geloof ik
emo.gif
).
 

Jenner

Active member
Marjolein (link):

Alemaalte (link):
Als ik me niet vergis voorgesteld maar niet uitgevoerd.
dat voorstel was dat je via het forum op een "handelicoontje" kon klikken en dan kon handelen. En dan gelijk dat de naam er stond met wie je wilde handelen. Lennard wilde dit uitbreiden met wat andere opties maar dat staat nog op de to-do-list (geloof ik
emo.gif
).



Kan ie dit er niet gewoon over snel bijzetten?
smile.gif
Of Rik?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Helaas kan ik niet bij de source van one2xs. Anders had ik graag een aantal dingen aangepast
emo.gif
 

Jenner

Active member
Rik (link):
Helaas kan ik niet bij de source van one2xs. Anders had ik graag een aantal dingen aangepast
emo.gif



Slijmen bij Lennard?
yummie.gif
Of wil hij graag dat hij er alleen bij kan?
yummie.gif
En ik zou zijn PHP skills wel eens willen bewonderen
yummie.gif
Op dit moment doe ik het wel met mijn aangepaste Chrome extensie
smile.gif
Daarmee heb ik het al toegevoegd
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jenner (link):

Rik (link):
Helaas kan ik niet bij de source van one2xs. Anders had ik graag een aantal dingen aangepast
emo.gif



Slijmen bij Lennard?
yummie.gif
Of wil hij graag dat hij er alleen bij kan?
yummie.gif
En ik zou zijn PHP skills wel eens willen bewonderen
yummie.gif
Op dit moment doe ik het wel met mijn aangepaste Chrome extensie
smile.gif
Daarmee heb ik het al toegevoegd
smile.gif




Kijk, het is niet dat hij me niet vertrouwt ofzo. Maar hij wil graag weten wat er gebeurt. Hij wil weten waar wat staat in zijn code, zodat hij problemen makkelijk kan vinden. En hij wilt zelf alles in handen houden. Begrijpelijk natuurlijk.

Hij heeft af en toe wel eens stukjes code vrijgegeven of stukjes code laten zien geloof ik.
 

Jenner

Active member
Rik (link):

Jenner (link):

Rik (link):
Helaas kan ik niet bij de source van one2xs. Anders had ik graag een aantal dingen aangepast
emo.gif



Slijmen bij Lennard?
yummie.gif
Of wil hij graag dat hij er alleen bij kan?
yummie.gif
En ik zou zijn PHP skills wel eens willen bewonderen
yummie.gif
Op dit moment doe ik het wel met mijn aangepaste Chrome extensie
smile.gif
Daarmee heb ik het al toegevoegd
smile.gif




Kijk, het is niet dat hij me niet vertrouwt ofzo. Maar hij wil graag weten wat er gebeurt. Hij wil weten waar wat staat in zijn code, zodat hij problemen makkelijk kan vinden. En hij wilt zelf alles in handen houden. Begrijpelijk natuurlijk.

Hij heeft af en toe wel eens stukjes code vrijgegeven of stukjes code laten zien geloof ik.



Ja kan ik maar al te goed begrijpen
wink.gif
Zelf geschreven code ken je op je duimpje dus bugs zoeken werkt dan een stuk makkelijker
smile.gif


Ik zal nog eens zoeken dan
yummie.gif
 
Bovenaan