Herinstallatie VPS

Lennard

Active member
Beste leden,

Omdat sommige leden een enorme moeite hebben met het kiezen van een goed OS kost een herinstallatie vanaf nu 2 punten.
Dit omdat sommige leden in 10 dagen 4 herinstallaties willen (ik snap commandline niet, ik wil toch liever windows, heh, ik kan niet hosten op windows?, oh kan ik geen .exe draaien op Linux?, enzovoort), en dat gaat natuurlijk niet werken.
Als je een goede reden hebt (OS is verknoeid en werkt niet meer, dat soort dingen) krijg je een gratis herinstallatie, maar bovenstaande redenen had je echt eerder moeten bedenken.
smile.gif


Ik hoop dat jullie zo wat bewuster een OS kiezen; bespaart jullie, ons, maar vooral de hoster een hoop werk waardoor we de prijzen laag kunnen houden.

Wil je weten wat een VPS is?
Lees dit eens door.

Groeten,

one2xs
 

Lennard

Active member
Ja dan is het niet zo heel erg, maar als je morgen weer versie 3 zou willen en overmorgen weer versie 2 dan snap je wel dat dat ook niet werkt.
 
L

Lennard

Guest
Lennard:
Dit omdat sommige leden in 10 dagen 4 herinstallaties willen
Gaat over mij
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
maar dan moet je het veranderen in 4 dagen
yummie.gif
 

Jurre

New member
Shahiem:
Hij is niet perse 24/7 online, Niet als je hem niet aan laat staan
emo.gif


Shahiem wordt nu niet Bijdehand
emo.gif
 

Lennard

Active member
Jep, Windows XP Professional en Windows XP Server 2003, maar wel op voorwaarde dat je zelf voor een licentiecode zorgt.
 

Luukvdo

New member
Lennard:
Jep, Windows XP Professional en Windows XP Server 2003, maar wel op voorwaarde dat je zelf voor een licentiecode zorgt.
XP Server 2003 bestaat niet
xd.png
 

Remi

New member
Ik wou best meteen windows zeggen, maar als je daar niet uit kan kiezen bij je bestelling gaat dat moeilijk he
emo.gif
 
Bovenaan