Hetzelfde als punten, maar dan met Saldo.

Soufian

New member
Hey,



Ik heb vaak topics gezien waarin mensen iets zoeken en inruil daarvoor hun Saldo willen uitgeven, alleen is hun probleem dat ze de Saldo niet kunnen overmaken en dus de Advertenties voor de klant zelf openen.
De klant zelf vind dat niet erg betrouwbaar meestal.


Dus mn idee is dat je misschien ook je Adverteerders Saldo kunt overmaken?

En om te voorkomen dat dalijk iedereen dan een Adverteerdersrank heeft een Minimale bedrag erbij zetten.

Je mag dan minimaal 0,50 cent overmaken bijvoorbeeld.



So,
Let me hear some comments
smile.gif
 

Lennard

Active member
Volgens mij is het al eens eerder voorgesteld.

We doen het niet om de kwaliteit van de advertenties nog een beetje te waarborgen.
Nu moet je nog adverteertegoed kopen, en keuren de meeste adverteerders dus nog wel redelijk serieus, als je zometeen voor 1000 DLs 1 euro adverteertegoed kunt kopen dan gaat jan-en-alleman adverteren die anders nooit zou adverteren. t Gevolg daarvan is dat je enorm veel adverteerders krijgt, waarvan een groot gedeelte heel slecht keurt.
 

Soufian

New member
Lennard:
Volgens mij is het al eens eerder voorgesteld.

We doen het niet om de kwaliteit van de advertenties nog een beetje te waarborgen.
Nu moet je nog adverteertegoed kopen, en keuren de meeste adverteerders dus nog wel redelijk serieus, als je zometeen voor 1000 DLs 1 euro adverteertegoed kunt kopen dan gaat jan-en-alleman adverteren die anders nooit zou adverteren. t Gevolg daarvan is dat je enorm veel adverteerders krijgt, waarvan een groot gedeelte heel slecht keurt.

Oh,
Nog niet aan gedacht.
Is wel het nadeel ja
yummie.gif
 

Mikek

New member
Dat klopt.. Maar ik geef geen geld uit aan one2xs en maak alleen dingetjes..
en zou graag willen adverteren..
En dan wil ik het zelf keuren
 

Sjoerd

Active member
Habbeurs:
Dat klopt.. Maar ik geef geen geld uit aan one2xs en maak alleen dingetjes..
en zou graag willen adverteren..
En dan wil ik het zelf keuren
dan kan je misschien op een walliekaart punten gaan bieden, en daarmee adverteerderssaldo gaan kopen
 
Bovenaan