Hoe kan dit?

Daoloth

New member
Kom ik op mijn refferal pagina zie ik dat iemand: -0,09 punten heeft hoe kan dit
confused.gif
 

Rogier

New member
boete ofzo? of een lot gekocht en daarna omdat er met proxy was geklikt toch niet laten tellen
 

Sebas

Active member
Klopt wel, want die saldo daar op die pagina klopt bij mij ook niet bij iemand,
Dus kan best dat er een bug in zit.
 

Daoloth

New member
Sebas:
Idd, is wel iets voor suggesties

Maar we gaan weer
focus2.gif


Trouwens het is toch een slecht idee, want anders kan je een topic omhoog halen en dan je bericht verwijderen
wink.gif
 

Sebas

Active member
Marijnnn:

Sebas:
Idd, is wel iets voor suggesties

Maar we gaan weer
focus2.gif


Trouwens het is toch een slecht idee, want anders kan je een topic omhoog halen en dan je bericht verwijderen
wink.gif




Ik ga er van uit dat iedereen dit normaal zal gebruiken niet niet dat mensen dat doen wat jij zegt
wink.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Marijnnn:
Je hebt gelijk. Maar jammer dat je hier geen berichten kan verwijderen
sadley.gif


Je drukt gewoon op
report.png
en dan geef je als reden op dat het bericht overbodig is, dat je vergeten ben om te editen
yummie.gif


Ik ben geen voorstander om zelf berichten te kunnen verwijderen, laat de forumbeheerders maar bepalen of iets verwijderd moet worden of niet.
 

Sebas

Active member
Marjolein:

Marijnnn:
Je hebt gelijk. Maar jammer dat je hier geen berichten kan verwijderen
sadley.gif


Je drukt gewoon op
report.png
en dan geef je als reden op dat het bericht overbodig is, dat je vergeten ben om te editen
yummie.gif


Ik ben geen voorstander om zelf berichten te kunnen verwijderen, laat de forumbeheerders maar bepalen of iets verwijderd moet worden of niet.



Dan krijgen lennard en ruben straks te veel werk, want als er dan heleboel verwijderd moeten worden dan hebben ze het te druk met andere dingen, dus ik ben voorstander van het zelf verwijderen
Maar laten dit lennard en ruben maar oplossen wat hun willen
 

Marjolein

Miss Marjolein
Sebas:
Dan krijgen lennard en ruben straks te veel werk, want als er dan heleboel verwijderd moeten worden dan hebben ze het te druk met andere dingen, dus ik ben voorstander van het zelf verwijderen
Maar laten dit lennard en ruben maar oplossen wat hun willen
Als ze het idd te druk krijgen dan kunnen ze altijd nog modjes aanstellen die dat soort dingen kunnen gaan doen
yummie.gif
 

Sebas

Active member
Marjolein:

Sebas:
Dan krijgen lennard en ruben straks te veel werk, want als er dan heleboel verwijderd moeten worden dan hebben ze het te druk met andere dingen, dus ik ben voorstander van het zelf verwijderen
Maar laten dit lennard en ruben maar oplossen wat hun willen
Als ze het idd te druk krijgen dan kunnen ze altijd nog modjes aanstellen die dat soort dingen kunnen gaan doen
yummie.gif



Laten lennard en ruben dat maar beslissen

focus2.gif
 
Bovenaan