Hoe voeg je domein toe aan VPS?

BasDev

Active member
Ik kom er maar niet uit. Server IP is: 87.238.175.229

Alvast bedankt
biggrin.gif
 

Davy

New member
Bij ISPConfig moet je eerst een reseller toevoegen, daarna een klant, en vervolgens een site waar je het domein kan op instellen.
Als het domein is toegevoegd kan je d.m.v. een A record het domein linken naar uw server IP.

In het begin moest ik ook even zoeken
emo.gif
 

Sebas

Active member
Kan je misschien ook plaatsen hoe je dit hebt gedaan voor als er meer mensen zijn die dit probleem hebben hier dan hun antwoord in kunnen vinden
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Sebas:
Kan je misschien ook plaatsen hoe je dit hebt gedaan voor als er meer mensen zijn die dit probleem hebben hier dan hun antwoord in kunnen vinden
biggrin.gif

zie antwoord van Davy?
 

BasDev

Active member
Sebas:
Kan je misschien ook plaatsen hoe je dit hebt gedaan voor als er meer mensen zijn die dit probleem hebben hier dan hun antwoord in kunnen vinden
biggrin.gif



Ik heb me domein eerst aan me shared hosting gekoppeld en dan ga je op je VPS naar ISPconfig daar maag je een reseller aan. Dan maak je een klant aan. En daarna een website met het domein.

Daarna ging ik naar Direct Admin op me Shared Host en dan naar dat domein --> DNS Management --> Alles veranderen naar IP van VPS, een dagje wachten en hij dee het bij mij
yummie.gif
 

Davy

New member
Of als je nog geen shared hosting hebt, dan kan je gebruik maken van een gratis DNS service. (google staat er vol van)

Daar gaat alles nog veel sneller, en na een half uurtje staat je domein al ingesteld op het server IP
smile.gif
 
Bovenaan