Hoelang

Thomvh

Member
Hallo one2xs,

Hoelang duurt het voor ik mijn vps krijg? Want er stond dat ik hem op 5 mei zou krijgen. En het is nu al 8 mei.

Mvg,
Thom
 

Marvinn

Active member
Gewoon afwachten, hier is geen topic voor nodig
emo.gif
 
G

Guest

Guest
Je VPS moet opgezet worden en geïnstalleerd worden etc, Luukvdo doet dit tijdens deze (en andere) vakanties waar Lennard er niet is.

Gewoon geduld hebben.
 

Thomvh

Member
Xjessex (link):
Je VPS moet opgezet worden en geïnstalleerd worden etc, Luukvdo doet dit tijdens deze (en andere) vakanties waar Lennard er niet is.

Gewoon geduld hebben.
Het probleem is ik heb hem zo snel mogenlijk nodig! Geduld heb ik best. Maar zet er dan niet neer dat hij de 5e klaar is en dat hij er op de 8e nog niet is!
 

Marvinn

Active member
Ach man, heb toch gewoon geduld...
aah.gif


En ik weet niet of jij kan lezen maar lees dit eens:

Quote:
* onder voorbehoud; als er geen pakketten worden verlengd is er op genoemde datum ruimte vrij
 
G

Guest

Guest
Thomvh (link):

Xjessex (link):
Je VPS moet opgezet worden en geïnstalleerd worden etc, Luukvdo doet dit tijdens deze (en andere) vakanties waar Lennard er niet is.

Gewoon geduld hebben.
Het probleem is ik heb hem zo snel mogenlijk nodig! Geduld heb ik best. Maar zet er dan niet neer dat hij de 5e klaar is en dat hij er op de 8e nog niet is!



Je VPS moet nog helemaal geïnstalleerd worden etc..
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hoi,

De genoemde tijd is zoals nickjexx al zei een indicatie; onder voorbehoud.
Zoals het er nu naar uit ziet sta jij als eerste in de rij van nieuw-bestelde VPS-en. Het is dus een kwestie van even op de hoster wachten die vervolgens de gegevens doorgeeft aan Luuk.

- Rik
 

Luukvdo

New member
Ik heb helaas nog geen gegevens van de hoster ontvangen, ik zal hem er even aan herinneren
wink.gif
 

Thomvh

Member
Rik (link):
Hoi,

De genoemde tijd is zoals nickjexx al zei een indicatie; onder voorbehoud.
Zoals het er nu naar uit ziet sta jij als eerste in de rij van nieuw-bestelde VPS-en. Het is dus een kwestie van even op de hoster wachten die vervolgens de gegevens doorgeeft aan Luuk.

- Rik
Bedankt!




Luukvdo (link):
Ik heb helaas nog geen gegevens van de hoster ontvangen, ik zal hem er even aan herinneren
wink.gif


Oke fijn om te horen!

Sorry als ik teveel aan dring. Maar ik heb hem echt hardt nodig!
bloos.gif
 

Thomvh

Member
Luukvdo (link):
Ik begrijp het wel hoor, meestal zouden ze nu al wel geïnstalleerd zijn
yummie.gif


Oke, hopenlijk komt hij nu snel!
 
Bovenaan