Host reseten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiitse

New member
Mij lijkt het wel handig als je gewoon normale hosts kun reseten. Alle bestanden worden dan verwijdert en de standaard bestanden die erop komen als je een nieuwe host besteld komen er dan op. Zo heb je in één klik je host clean inclusief de databases!
 

Matthias

Active member
Volgens mij kan dit via een ticket wel geregeld worden? t is nu niet dat iedereen elke maand zijn/haar host gaat resetten.
 

Jurre

New member
Wiitse (link):
Mij lijkt het wel handig als je gewoon normale hosts kun reseten. Alle bestanden worden dan verwijdert en de standaard bestanden die erop komen als je een nieuwe host besteld komen er dan op. Zo heb je in één klik je host clean inclusief de databases!


Kan al een soort van, je delete al je domeinen op die host. Daarna voeg je ze weer toe. dan is ook alles gereset geloof ik.
 

Wiitse

New member
Eigenlijk is het ook teveel moeite voor Lennard om dat te bouwen. Het is eigenlijk heel simpel maar het leek me alleen handig.
yummie.gif


Gaat niet door denk ik. (Slotje?)
 

Lennard

Active member
Ja je kunt alles wat handig is wel in gaan bouwen, maar voor elk dingetje komt er dan een knopje bij Mijn producten bij, en elk dingetje moet ook gemaakt, beveiligd, gelogd en getest worden - iets wat ook weer veel tijd kost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan