Hoster

Jordy

New member
Ik weet het, het is echt een minnniiiieeee ideetje maar misschien toch handig..
De hoster die zorgt voor de webservers en al die zit hier ook op One2xs.

Is het niet handig als daar inplaats van lid Hoster of Hosting ofz iets komt te staan.
Dan weten de nieuwe gebruikers ook dat hij de hoster is..

Ik weet nog wel toen ik hier in 2009 kwam dat ik die ene niet kende omdat het een normaal lid was..
 

Jordy

New member
Lennard (link):
Ja dat is prima zo, want anders gaan mensen hem PMen met vragen enzo, en dat wil ik niet.


Oh klopt ja..
 

Shahiem

Active member
Jordyz (link):
Ik weet het, het is echt een minnniiiieeee ideetje maar misschien toch handig..
De hoster die zorgt voor de webservers en al die zit hier ook op One2xs.

Is het niet handig als daar inplaats van lid Hoster of Hosting ofz iets komt te staan.
Dan weten de nieuwe gebruikers ook dat hij de hoster is..

Ik weet nog wel toen ik hier in 2009 kwam dat ik die ene niet kende omdat het een normaal lid was..


Daar dacht ik ook aan
clown.gif
 

Jordy

New member
Shahiem (link):

Jordyz (link):
Ik weet het, het is echt een minnniiiieeee ideetje maar misschien toch handig..
De hoster die zorgt voor de webservers en al die zit hier ook op One2xs.

Is het niet handig als daar inplaats van lid Hoster of Hosting ofz iets komt te staan.
Dan weten de nieuwe gebruikers ook dat hij de hoster is..

Ik weet nog wel toen ik hier in 2009 kwam dat ik die ene niet kende omdat het een normaal lid was..


Daar dacht ik ook aan
clown.gif




In sommige situaties is het gewoon handig.
Maar je zult inderdaad wel mensen krijgen die veel PBS gaan sturen maar dat kan ie in zn onderschrift zetten?
smile.gif
 

Luukvdo

New member
Wij zijn als team vaak genoeg online om dingen naar hem door te sturen binnen een redelijke tijd. Lijkt me dus niet echt nodig
smile.gif
 

Jordy

New member
Luukvdo (link):
Wij zijn als team vaak genoeg online om dingen naar hem door te sturen binnen een redelijke tijd. Lijkt me dus niet echt nodig
smile.gif



Dat snap ik niet helemaal?
Nog dronken
emo.gif
 

Luukvdo

New member
Nee, niet meer dronken.
Stel: jij hebt iets wat je naar de hoster wil sturen, dan vraag je dat gewoon op het forum of in een ticket ofzo. Wij, als team, kijken er dan naar en sturen het door naar de hoster. De tijd die er tussen het sturen van jouw topic/ticket en het doorsturen van ons zit is meestal niet al te lang. Het is dus nogal onnodig als mensen de hoster een pm gaan sturen als het ook gewoon via ons kan
 

Marvinn

Active member
Luukvdo (link):
Nee, niet meer dronken.
Stel: jij hebt iets wat je naar de hoster wil sturen, dan vraag je dat gewoon op het forum of in een ticket ofzo. Wij, als team, kijken er dan naar en sturen het door naar de hoster. De tijd die er tussen het sturen van jouw topic/ticket en het doorsturen van ons zit is meestal niet al te lang. Het is dus nogal onnodig als mensen de hoster een pm gaan sturen als het ook gewoon via ons kan

Dan zorg je dat je naar de hoster geen PBs kan sturen, en linkje naar ticket systeem
emo.gif
 

Jordy

New member
Lennard (link):
Precies, en dan ben ik wel benieuwd naar voorbeeldjes wanneer Jordy het handig vindt.


Omdat hij die ene is die alles er van af weet, en dat ziet er een beetje raar uit als lid...
Als je zegt van.. We hebben net de webserver 1 en 2 gereboot omdat ze 2 dagen eruit hebben gelegen en ik er te laat achter kwam
schater.gif
Dat is raar als je dat van een lid te horen krijgt.
 
G

Guest

Guest
Nickjexx (link):

Luukvdo (link):
Nee, niet meer dronken.
Stel: jij hebt iets wat je naar de hoster wil sturen, dan vraag je dat gewoon op het forum of in een ticket ofzo. Wij, als team, kijken er dan naar en sturen het door naar de hoster. De tijd die er tussen het sturen van jouw topic/ticket en het doorsturen van ons zit is meestal niet al te lang. Het is dus nogal onnodig als mensen de hoster een pm gaan sturen als het ook gewoon via ons kan

Dan zorg je dat je naar de hoster geen PBs kan sturen, en linkje naar ticket systeem
emo.gif




En wat nou als je hem persoonlijk iets wilt vragen?

Als je bij een of andere hosting een vraag hebt, vraag je dat toch ook aan je hosting leverancier, en niet aan de server beheerder? Of aan iemand die in het datacenter werkt..
 

Jordy

New member
Ja, ik wist het dus niet mijn idee zet net op het randje van wel niet doen wel doen..

Want er zitten inderdaad voordelen aan.. Er zitten ook nadelen aan..
 
G

Guest

Guest
Wat zijn de voordelen?
Ik kan alleen nadelen noemen hoor?

Snel geholpen? -Nee, hij is niet elke dag vaak online zoals Luuk of Lennard die de servers regelen als het goed is..

Meer verstand van zaken? - Luuk heeft er ook aardig wat verstand van en Lennard weet ook wel wat, en anders vraagt hij het aan Luuk of als niemand het binnen One2xs crew weet vragen ze het zelf aan liteserver..

En je valt hem er alleen maar mee lastig, als hij eens in de zoveel tijd online komt en direct tientallen berichten heeft..
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dus ik heb er geen verstand van?
cry.gif


Ontopic: Bovendien willen we gewoon dat de support via ons gaat. Anders gaat de hoster straks dingen aanpassen zonder dat wij het weten, en dan raken we het overzicht kwijt.
 

Antonn

New member
Ik denk dat je sneller word geholpen via ticket aangezien hij niet vaak online is. Hier zou de discussie dus al moeten stoppen.
 
Bovenaan