Hosting kopen automatische?

Fitim

New member
Hallo Allemaal,

Ik zat een beetje rond te kijken maar ik weet nog dat altijd was dat als je een vps kocht dat die handmatig werd gedaan zit dit ook bij hosting kopen ? Of is dit automatische? Als dit niet automatische gaat wil ik dit wel voor one2xs maken!

Groetjes,
Fitim.
 

Fitim

New member
Een programmeur vraagt niet om een source , Zij maken het en laten de webmaster het op de site uploaden en uit testen of er fouten zijn , Dus ik concludeer dat hosting kopen dus niet automatische gaat ?
 

Lennard

Active member
Hosts worden al automatisch aangemaakt, in 99% van de gevallen heb je binnen 1 minuut je gegevens, zelfs als je midden in de nacht bestelt.

Maar bedankt voor je aanbod.
smile.gif
 

Fitim

New member
Dus alles gaat automatische behalve de vpsen ? Of willen jullie dat juist niet automatische want soms heb je een vps pas na 10 dagen
 

Lennard

Active member
Het liefst automatiseren we alles wat enigszins automatiseerbaar is en waarbij automatisering niet ten nadele zal komen van de klantbeleving. Automatiseringen zijn doorgaans investeringen die zichzelf vrij snel terugverdienen. VPS-bestellingen hebben we dus ook graag geautomatiseerd, maar dat kan op dit moment simpelweg niet. Het systeem wat de hoster gebruikt om de servers te installeren kan niet geautomatiseerd en gekoppeld aan ons systeem worden. Misschien dat we later een ander systeem kiezen waarbij dat wel kan.

Overigens zijn de meeste VPS bestellingen voor zover ik weet wel binnen 3 dagen afgehandeld. Tenzij er een wachtrij is uiteraard, maar daar zal automatisering ook niets aan veranderen.
Uiteraard hebben we die 3 dagen graag ingekort naar 3 minuten, maar op dit moment gaat dat dus niet.
 
Bovenaan