Hyves Afrekenen & Rabo SMS Betalen?

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Om te weten of het voor ons rendabel is om de genoemde betaalopties in te bouwen, wil ik graag van jullie weten of jullie het gebruiken.
Het gaat dus om Hyves Afrekenen en Rabo SMS Betalen.

Svp serieus stemmen in de poll.
Bedankt.

one2xs
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hyves zou ik sowieso geen energie in steken, als je het nieuws een beetje volgt zijn er steeds meer mensen die stoppen met Hyves
emo.gif
 

Christum

Member
Ik zou eerder via hyves afrekene dan met rabo SMS ik zit namelijk regelmatig op hyves en op er je kan miss op die manier ook wat reclame maken door middel van het hyves betaal systeem.

Dit is mijn meing maar hoor. en wat rik zegt: ik hoor dat er dagelijk weer 100 nieuwe leden bij komen en er waren idd minder leden maar dat was net in die tijd toen hyves totaal veranderd werd waardoor er nogal veel gestopt zijn maarja. (ik heb dit gehoord of het 100% waar is weet ik niet)
 

Digital

New member
Ze moesten het met Facebook maken! Moet je eens zien hoe het omhoog gaat ;D Want Facebook is zowat de nummer 1. op dit moment van communitys

Hyvers Gaan naar Facebook
schater.gif
 

Soufian

New member
Hyves afrekenen.
yummie.gif

SMS doet niemand, omdat er veel kans is dat t niet werkt.
was bij mij ook toen ik ging smsen voor adverteerders saldo.
kreeg geen smsje terug
emo.gif
 

Timkb

New member
Soufian (link):
Hyves afrekenen.
yummie.gif

SMS doet niemand, omdat er veel kans is dat t niet werkt.
was bij mij ook toen ik ging smsen voor adverteerders saldo.
kreeg geen smsje terug
emo.gif


Rabo sms is een soort ideal voor je teledoon
emo.gif
geen nummer wat van je btg afgaat maar bank je bank saldo
 

Ordian

New member
Ik zou misschien overwegen om Rabo SMS betalen te gebruiken, maar die kans is zeer klein.
Heb je nog geld op hyves saldo maak het op aan adverteren op one2xs

Wat ik denk is dat je PayPal, Ideal, Wallie & misschien PaySafeCard want die is ook opkomend.
 

Lennard

Active member
Hm, dan ga ik geen moeite doen om het allemaal in te bouwen.

@Ordian: iDeal komt er misschien nog aan.
 

Venzio

New member
iDeal is goed maar geen van beide van dit, als er één moet is het zowiezo GEEN Hyves.
 

Jesse

New member
Lennard (link):
Hm, dan ga ik geen moeite doen om het allemaal in te bouwen.

@Ordian: iDeal komt er misschien nog aan.

Ideal is handiger, de bovengenoemde dingen echt absoluut niet aan beginnen...
Hyves is zowiezo dom geworden, tijd verspilling als je afrekenen wil in gaan bouwen.
 

Jurgen

Active member
Ik heb geen Rabo, ik heb geen geld op Hyves (zal ik ook nooit doen, daar is een bank voor) dus voor mij hebben beide opties weinig zin.
 

Anne

Anne
Idd, ik koop sowieso geen punten, maar als ik het zou doen zou ik het via sms, wallie ofzo doen.
wink.gif
 

Willem

Active member
Ik zou iDeal doen, dan zou ik het nog wel kopen maar deze 2 dingen heb ik nog nooit van gehoord, wist niet dat je met hyves kon betalen
yummie.gif
 

Reins

New member
Willemmm (link):
Ik zou iDeal doen, dan zou ik het nog wel kopen maar deze 2 dingen heb ik nog nooit van gehoord, wist niet dat je met hyves kon betalen
yummie.gif


Haha, met hyves kun je zelfs schulden maken volgensmij..
 

Christum

Member
Reinier (link):

Willemmm (link):
Ik zou iDeal doen, dan zou ik het nog wel kopen maar deze 2 dingen heb ik nog nooit van gehoord, wist niet dat je met hyves kon betalen
yummie.gif


Haha, met hyves kun je zelfs schulden maken volgensmij..


Jep met hyves kan je ook schulden maken omdat de beveiliging niet 100% is
redface.gif

Verder zou ik ook ideal nemen die wordt overigens regelmatig gebruikt zover ik weet.
 
G

Guest

Guest
Lijkt me geen sterk plan, en ook dat rik zegt dat veel meer mensen stoppen met hyves enz.
En niet iedereen zit bij de rabobank, zoals ik.
 
Bovenaan