Idee: ACTIEFE Referals in profiel

Timvz

New member
Het leuk mij een leuk idee om te laten zien in je profiel hoeveel actieve referals je al heb (niet al die namen natuurlijk maar gewoon het aantal bijvoorbeeld 3). Zo krijg (ik ten minste) je ook wel een beetje aanmoediging om referals te werfen.

Leuk idee?
 

Ruben

New member
Opzich een best goed idee denk ik zo, maar je plaatst het in het verkeerde forum
 

Marjolein

Miss Marjolein
Ik zit hier niet echt op te wachten om te zien hoeveel referrals iedereen heeft, je werft ze of je werft ze niet, het aantal doet er toch niet toe?
 

Ruben

New member
Marjolein:
Ik zit hier niet echt op te wachten om te zien hoeveel referrals iedereen heeft, je werft ze of je werft ze niet, het aantal doet er toch niet toe?

Maar wat heb je er tegen? Want eigenlijk heeft het dan ook geen zin om het aantal posts of aantal punten te laten zien..?
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik zou er geen bezwaar tegen hebben als dit zou verdwijnen.
En het aantal posts en het aantal punten doe je voor jezelf, referrals werf je in het belang voor de site zodat er meer leden komen zodat de site nog lang kan voortbestaan
yummie.gif
 

Lennard

Active member
t Is ook niet om te kijken hoe goed je bent of zoiets, maar meer grappig om te weten.
Je hebt er ook niks aan om te weten hoeveel hosts iemand anders heeft, maar toch zetten mensen het in hun profiel, en toch is het wel leuk om te weten.
 

Sebas

Active member
Marjolein:
ik zou er geen bezwaar tegen hebben als dit zou verdwijnen.
En het aantal posts en het aantal punten doe je voor jezelf, referrals werf je in het belang voor de site zodat er meer leden komen zodat de site nog lang kan voortbestaan
yummie.gif



Punten doe je ook om te laten zien dat je ze egt hebt.
 

Merlin

New member
Ik vind t wel een leuk/goed idee, maar net zoals marjolein zegt voegt het niet extra waarde toe...
Maar wel positief van mijn kant dus
smile.gif
 
Bovenaan