[Idee] Maandelijks Competitie

Soufian

New member
Ik zie de laatste tijd dat de leden echt lekker actief zijn met competities waarbij je punten kunt verdienen/winnen.

Dus misschien is t wel leuk als er maandelijks een grote competitie komt waarbij elke one2xs lid mee kan doen.

En de prijzenpot wel alleen bestaat uit de inzet van de deelnemers..

Sinterklaas komt er binnenkort ook aan, misschien wie t mooiste die one2xs logo kan aanpassen tot een sinterklaas one2xs logo.
En daarna ook gelijk kerst.
En kort daaaarna, nieuwjaar.

Dus hebben we ook meteen 3 competities voor in december.



Maar zo elke maand een competitie?
En in mededelingen een Sticky topic met welke user wat voor competitie gaat openen in welke maand?
yummie.gif

Zo dus elk jaar 12 verschillende users met 12 competities.
Wordt er ook nog is actief meegespeeld.
biggrin.gif



Wat vinden jullie?
smile.gif






En let op, zeik me niet af.
T is maar een idee
emo.gif
 

Willem

Active member
niet verkeerd nee, maar dan altijd iets anders, dus soms dat leden in moeten zetten maar soms ook weer niet, en er moeten ideeen zijn om het te laten lopen.
 

Soufian

New member
Jah idd,
Mja, leden moeten gewoon t risico nemen om in te zetten als ze deel willen nemen.
Want waar komen de punten anders vandaan
yummie.gif
 

Timvz

New member
Hmm, jaleuk idd, maar je bekijkt het nu heel leuk vanuit de ogen van een lid , maar als je vanuit de ogen kijkt van de eigenaren van one2xs is dit een iets minder goed idee ... Aangezien zij op een wedstrijd houden voor de mooiste logo veel verlies maken om dat elke maand een prijs voor moeten weg te geven , wat misschien wel een idee is is dat deelname zoveel punten is zeg maar en dat ze niet elke maand een wedstrijd houden maar dat de wedstrijd kapt als het een aantal deelnemers heeft berijkt . Zo kan de wedstrijd alsnog en maakt one2xs ook winst.
 

Jesse

New member
Je kunt van One2xs niet verwachten dat zij elke maand een competitie starten, omdat dit gewoon te duur is. Dit moet deels uit de leden zelf komen.

Tevens heeft Marjolein nog een nieuwjaars logo volgens mij liggen
yummie.gif
.
 

Soufian

New member
Robbert (link):
Maar wat als je niet kunt designen? Dan word je al uitgesloten van deelname...

Logo maken was maar een voorbeeld, maar gewoon een random leuke competitie waar iedereen aan mee kan doen.


Timievz (link):
Hmm, jaleuk idd, maar je bekijkt het nu heel leuk vanuit de ogen van een lid , maar als je vanuit de ogen kijkt van de eigenaren van one2xs is dit een iets minder goed idee ... Aangezien zij op een wedstrijd houden voor de mooiste logo veel verlies maken om dat elke maand een prijs voor moeten weg te geven , wat misschien wel een idee is is dat deelname zoveel punten is zeg maar en dat ze niet elke maand een wedstrijd houden maar dat de wedstrijd kapt als het een aantal deelnemers heeft berijkt . Zo kan de wedstrijd alsnog en maakt one2xs ook winst.

Ik zei dat de leden moeten inzetten als ze deel willen nemen, btw ik wil mn 0.1 punten nog terug omdat ik me terugtrok uit je topic, je reageert nooit.


Jesse (link):
Je kunt van One2xs niet verwachten dat zij elke maand een competitie starten, omdat dit gewoon te duur is. Dit moet deels uit de leden zelf komen.

Tevens heeft Marjolein nog een nieuwjaars logo volgens mij liggen
yummie.gif
.

Leden moeten zelf inzetten om deel te nemen, zo wordt de pot groter wat je kunt winnen.
En gewoon elke maand 1 topic van de beheerders met dat de leden een mooie competitie moeten verzinnen, wie de mooiste heeft verzonnen mag m houden.

Dus one2xs zelf hoeft helemaal NIKS in te zetten, de leden houden t dus als t ware.
yummie.gif
 

Propje

New member
Is wel een leuk ideeë

maar om competitie voor one2xs
nee bedankt,

we hebben al in topic competities gehad zoals recordpoging
dat richten leden zelf op.
en one2xs maak er alleen maar verlies mee als hun steeds punten moet weggeven
En niet iedereen is goed in de andere is goed in desgingen en de andere in scripten.
En ga maar zo door.
 

Soufian

New member
Propje (link):
Is wel een leuk ideeë

maar om competitie voor one2xs
nee bedankt,

we hebben al in topic competities gehad zoals recordpoging
dat richten leden zelf op.
en one2xs maak er alleen maar verlies mee als hun steeds punten moet weggeven
En niet iedereen is goed in de andere is goed in desgingen en de andere in scripten.
En ga maar zo door.

Lees eens mn andere berichten voordat je post, antwoord op al je vragen.
o2x loopt geen verlies, en design was maar een voorbeeld
wink.gif
 

Michiel

New member
Ik vind niet dat we elke maand een compentitie moeten houden. Dan is de "leukheid" ervan af. Maar als je iets leuks verzint kan je dat gewoon met 1 of 2 andere actieve leden uitvoeren (misschien pas na toestemming
wink.gif
). Zo is dat tot nu toe gegaan en persoonlijk vind ik dat prima.
 

Marjolein

Miss Marjolein
met Michiel eens. Zulke acties moeten spontaan blijven en geen verplichting worden. Ik zou er iig niet aan meedoen. Ik vind het leuk om prijsvraagjes e.d. te organiseren maar alleen wanneer mij dat uitkomt en niet wanneer het uitkomt volgens een schemaatje.
 
Bovenaan