Idee: Pixels

Milan

New member
Hey,
ik wou eigenlijk dat er net zon systeem kwam als op habbo met die pixels, dat je bijv. als je een uur op one2xs bent geweest dat je dan 1 pixel krijgt, en als je er 10/20 hebt dat je dan 0,1/0,2 wordt bijgeschreven en je pixels weg zijn.
En dat je ook pixels kunt verdienen door mee te doen aan acties, bijv. de pixelloterij.

Wat vinden jullie ervan?
Ik weet dat One2xs dat verlies maakt
 

Kjeld

New member
Slecht idee, dan krijg je van die mensen die er alles aan doen om gewoon zo lang mogelijk online te blijven..
Bijvoorbeeld een progje maken wat automatisch refresht om de zoveel seconden ofzo, weet ik het..
Het geeft verder ook helemaal geen meerwaarde aan one2xs?
 

Milan

New member
Lennard:
Wat is het nut ervan?

dat je ietsje makkelijker aan punten kunt komen.

@kjeld
Je moet dan wel elke 5 minuten ergens op een link ofso klikken anders begint het na 5 minuten opnueiw met tellen
 

Boude

New member
ja ik stem voor want alsj e nouw bv. half uurtje op de site zit dat je dan 0,5 pixels krijg en als je pas 20 pixels hebt dat je dan vbv. 0,2 punten krijg ofzo
wink.gif
ik stem voor..
 

Boude

New member
Ja dat weet ik alleen een half uur is best lang (+ je zorgt er voor dat de mensen er gewwoon op blijven
yummie.gif
)Dus ook meer bezoeker per dag die okk dan redelijk alng online blijven.
 

Kjeld

New member
Zon programmas zijn heel makkelijk te krijgen, heb er zelf ooit 1 voor zon spel gemaakt, gewoon in visual basic
emo.gif
 

Corbin

New member
Alleen one2xs gaat er alleen maar verlies op maken, waar moeten ze die punten vandaan halen. geen adverteerders gehoord in dit idee!
 

Erik

New member
Ik heb dan een idee,
Adverteerders sturen een link op die er in mag komen, en dan moet je op een link klikken en dan krijg je pixels.. Goed idee?
 

Milan

New member
Erik:
Ik heb dan een idee,
Adverteerders sturen een link op die er in mag komen, en dan moet je op een link klikken en dan krijg je pixels.. Goed idee?

of je krijgt elke 5 minuten een pop-upje en dan moet je klikken op stuur door naar deze site en dan krijg je bijv 1 pixel

En dat je onder mijn profiel een vakje kunt aanvinken of je dat wil of niet.
 
Bovenaan