Idee: Pixels

Marjolein

Miss Marjolein
Wat is dit voor raars
confused.gif

Punten krijgen omdat je lang online bent....en waar komt dit geld dan vandaan?
Volgens mij kunnen Lennard en Ruben nog steeds geen geld uit een hoge hoed toveren
emo.gif
 

Remcoboy

New member
Ik heb een beter idee :

Dit wel met link na een uur die er 5 min. staat waar een adverteerder zn link op heeft staan dus betaalt voor klikje !
 

Boude

New member
Ja ze meoten er wel voor betalen maaar iwj krijgen er ook iets voor terug alleen niet dat je je moet registreren enz.. want dat is het gewoon hetzelfde gewoon als je er op druk!
 

Marjolein

Miss Marjolein
Corbin:
@ marjolein: zolang de adverteerders het maar betalen toch?
Maar wat krijgen de adverteerders ervoor terug dan?
Die doen ook echt geen gratis schenkingen hoor
emo.gif
 

Boude

New member
Nouw ja dan niet alleen dan dwalen we van deze sugestie af want dat is niet de bedoeling
confused.gif
want dat is het gewoon het zelfde als klik link alleen dan met een banner
confused.gif
 

Remcoboy

New member
Banner of gewoon als je op link drukt :
Mijn pixels of Mijn pixels innen of Mijn punten innen dat je dan het al krijgt !
 

Lennard

Active member
Ik snap er echt niks van.

Waarom zouden we punten geven voor de tijd dat je online bent?
Straks is iedereen ineens online alleen maar om die punten te krijgen, daar hebben we niks aan.
Bovendien maakt het de weg vrij voor mensen die met bots en dergelijke onzin snel punten denken te verdienen.

Adverteerders gaan niet betalen voor de tijd dat jullie op one2xs zijn.
Elke x minuten verplicht op een banner klikken lijkt meer op een klikadvertentie waar je ongelimiteerd op kunt klikken met als enige verschil dat je dan wél telkens je punten krijgt.

Het nut is me duidelijk, jullie willen meer punten, maar ik vind dit echt te ver gezocht.
 

Milan

New member
Lennard:
Ik snap er echt niks van.

Waarom zouden we punten geven voor de tijd dat je online bent?
Straks is iedereen ineens online alleen maar om die punten te krijgen, daar hebben we niks aan.
Bovendien maakt het de weg vrij voor mensen die met bots en dergelijke onzin snel punten denken te verdienen.

Adverteerders gaan niet betalen voor de tijd dat jullie op one2xs zijn.
Elke x minuten verplicht op een banner klikken lijkt meer op een klikadvertentie waar je ongelimiteerd op kunt klikken met als enige verschil dat je dan wél telkens je punten krijgt.

Het nut is me duidelijk, jullie willen meer punten, maar ik vind dit echt te ver gezocht.

doe maar sltoje
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Nja, je bedoeling is goed, maar we zijn ook weer niet zo vermogend dat we punten kunnen rondstrooien.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:
Nja, je bedoeling is goed, maar we zijn ook weer niet zo vermogend dat we punten kunnen rondstrooien.
idd, zoiets zei ik al. Maar jij legt het toch iets duidelijker uit
emo.gif
 
Bovenaan