Idee spelletjes

Lennard

Active member
Bubble is weer onmogelijk om te maken in PHP (als we dezelfde bubble bedoelen).

Kop of munt en hoger / lager lijken me het leukst.
 

Mitchels

New member
Een bubble net zoals op een GPT site.
Dus dat je punten in kan zetten en dat je die terug krijgt met bijv 20% erbij.
 

Lennard

Active member
Ah dan bedoel jij een andere bubble.
emo.gif


Heb je ergens een voorbeeld of iets online?
 

Lennard

Active member
Hm, klinkt wel ingewikkeld.
emo.gif

Even in mijn woorden:
Iemand maakt een bel van bijvoorbeeld 1 punt. Die ene punt komt in de buis.
Vervolgens zijn er nog een hele zooi leden die totaal 9 punten in de buis stoppen, waarna er 10 punten in zitten.
Bij de volgende persoon die een bel maakt, krijgt de eerste persoon 1,4 punt.
Als nu weer iemand een bel maakt, krijgt de tweede persoon ook zijn inleg + 40% terug.
Is dat het?
 

Mitchels

New member
Niet helemaal,
Als ik 1 punt inzet en jij 1,4 dan ben ik eruit, dan krijg ik 1,4 punt.
Dan moet er door 1 of meerdere leden 1,86 inzetten en dan ben jij eruit.
smile.gif
 

Lennard

Active member
Ah oke, dus het heeft niks met een volgorde te maken?
Zodra iemand meer dan jouw inleg + 40% heeft ingezet, ben jij er uit en krijg je je inleg + 40% terug?
 

Mitchels

New member
Hoe werkt het:
- Je pakt wat punten en stopt het in een bubbel die omhoog komt. De bubbel valt vervolgens naar beneden in de afvoerpijp. Dit doe je door simpelweg hieronder een puntenaantal te kiezen, het aantal bubbels te bepalen en vervolgens op Inzetten te klikken. Bovendien kun je een link naar keuze toevoegen aan elke bubbel!
- Je wacht tot je bubbel uit de afvoerpijp komt. Je bubbel zal met elke bubbel die andere one2xsers inzetten verder omhoog komen, totdat deze bij het einde is. (dus bovenaan de lijst)
- Als je bubbel uit de afvoerpijp is geduwd, dan komt de verrassing: Je hoort poef, je kijkt vervolgens onder het bubbelbad en je vindt daar het geld wat in je bubbel zat, plus 45% winst! Dit wordt automatisch aan je account toegevoegd.
- Helaas is dit alles niet zonder risico. Als er 16 uur lang niets wordt ingezet, zal de bubble resetten . Dus alles wat er in zit gaat er dan uit en ben je dus kwijt

Gekopieerd van gekkengoud.nl en iets aangepast
 

Lennard

Active member
Vind het nog steeds vaag, sorry.
emo.gif


Morgenochtend ga ik t nog eens doorlezen; zit nu al een paar uur wiskunde te leren, en daar word ik ook niet veel helderder van.
cry.gif

Bedankt voor de uitleg iig.
 

Erwin

New member
ik wil wel kop of munt of hoger en lager
dat lijkt me wel leuk
bubble niet
daar snap ik nog steeds niks van
 

Jesse

New member
Bomberman ?
dat je allebei iets inzet ( moet dan wel het zelfde zijn!!! )
en als je wint win je de hele pot.
 

Robbert

New member
Habbospeed:
Bomberman ?
dat je allebei iets inzet ( moet dan wel het zelfde zijn!!! )
en als je wint win je de hele pot.

lijkt me top
wink.gif

maar erg moeilijk om te maken.....
 

Mitchels

New member
Galgje idee:
Het spelen is voor de one2xsers gratis. Je mag het 1x per dag spelen. Heb je het woord geraden dan komt er een banner van een adverteerder. Waarop ze kunnen klikken voor 0,01 punt. De adverteerder kan 80 kliks kopen voor €1. Heb je het woord niet geraden? Dan volgende dag beter. De adverteerder heeft dus wel meerdere kliks van 1 persoon per week.
 
Bovenaan