Idee: Stem link

Timvz

New member
Ik had een idee voor lennard dat die deze link : http://www.dutchleader.nl/top50/in.php?userid=timvz&siteid=9 links bovenin de site zet. wand je kan hier om het uur op one2xs stemmen. Met die stemmen komt one2xs hoger in een lijst en daardoor krijgen ze meer leden. (die worden niet gezecht van dat ze naar deze site moeten gaan maar gaan echt zelf hiernaartoe dan ) en oja als dit idee niet door gaat stem dan nog ff alsnog ze komen er wel hoger in die lijst door
 

Sebas

Active member
jah, maar ze komen nooit beetje boven in omdat er zo weinig leden zijn vergeleken met die andere sites
 

Rogier

New member
uhum dat jij in punten te kort zit hoef je nog niet met rare ideeën aan te komen.

we hebben genoeg adverteerders voor genoeg punten dus uhm....
rock.gif


verkeerd gelezen
bloos.gif
 

Timvz

New member
Rogier:
uhum dat jij in punten te kort zit hoef je nog niet met rare ideeën aan te komen.

we hebben genoeg adverteerders voor genoeg punten dus uhm....
rock.gif



Wat bedoel jij nou weer ik krijg hierdoor niet eens punten hoor!
 

Sebas

Active member
Timievz:

Rogier:
uhum dat jij in punten te kort zit hoef je nog niet met rare ideeën aan te komen.

we hebben genoeg adverteerders voor genoeg punten dus uhm....
rock.gif



Wat bedoel jij nou weer ik krijg hierdoor niet eens punten hoor!



Kom op.

Dit is een best goed idee alleen is het niet mogelijk.

Punten krijg je er toch niet voor is alleen beter voor one2xs
smile.gif
 

Timvz

New member
WIE HEEFT ER OOIT IETS OVER PUNTEN VERDIENEN ERVOOR GEZECHT? ik heb alleen maar beschrefen dat het goed is voor one2xs
 

Sebas

Active member
Timievz:
WIE HEEFT ER OOIT IETS OVER PUNTEN VERDIENEN ERVOOR GEZECHT? ik heb alleen maar beschrefen dat het goed is voor one2xs


Wordt nou niet boos, en vat het allemaal niet te persoonlijk op.
Zie mijn bericht.
 

Timvz

New member
Corbin:
Wat gebeurt er dan als ze hoog in de lijst staan?

dan moet je ff goed mijn bericht lezen dat staat er namelijk in
 

Timvz

New member
ja ik heb de link met mijn gebruikernaam aangemaakt maar voor die stemmen krijg ik geen credits hoor. Dan zou ik dat via startex moeten doen maar ik doe het via top50
 

Timvz

New member
ik hoop dat lennard somenteen ff online komt dan kan die dit topic ff zien (en we hebben al 8 stemme)
 

Rogier

New member
Ruben:
We doen niks via dutchleader, hier is Adsense namelijk niet blij mee


oehhhh dat gebruik ik ook n_n.
 
Bovenaan