idee/vraag

Freestyle

New member
Je hebt een regel dat je bij contest altijd een winnaar moet kiezen. Is deze regel gedoogd. Zo nee.

Kan de regel niet aangepast worden, dus als je een contest start. Voor een naam of een layout. En de namen zijn slecht die wil je niet. Of de layouts zijn echt lelijk en voldoen niet aan je eisen. Dat je dan geen winnaar hoeft te stellen??
 

Lennard

Active member
"- De winnaar moet voldoen aan de in het topic gestelde eisen en een serieuze inzending gedaan hebben"

Als het echt baggernamen zijn dan begrijpen we t wel en zijn we er niet zo streng mee, maar over alles zeggen "nee sorry, te lelijk" of "nee vind ik niks, maak ff nieuwe" werkt natuurlijk niet.
 

Freestyle

New member
Lennard (link):
"- De winnaar moet voldoen aan de in het topic gestelde eisen en een serieuze inzending gedaan hebben"

Als het echt baggernamen zijn dan begrijpen we t wel en zijn we er niet zo streng mee, maar over alles zeggen "nee sorry, te lelijk" of "nee vind ik niks, maak ff nieuwe" werkt natuurlijk niet.


Oke het is dus gedoogd
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Freestyle (link):

Lennard (link):
"- De winnaar moet voldoen aan de in het topic gestelde eisen en een serieuze inzending gedaan hebben"

Als het echt baggernamen zijn dan begrijpen we t wel en zijn we er niet zo streng mee, maar over alles zeggen "nee sorry, te lelijk" of "nee vind ik niks, maak ff nieuwe" werkt natuurlijk niet.


Oke het is dus gedoogd
yummie.gif




Tot een zekere hoogte wel ja.
 
Bovenaan