Idee: Wedstrijd

Timvz

New member
Mischien een leuk idee voor een wedstrijd van wie het meest actief is op one2xs. Dat er dan ook prijzen zeg maar zijn. Mischien krijgen we dan meer actiefe leden op one2xs ?
 

Marjolein

Miss Marjolein
nee....online zijn op een forum moet geen wedstrijdje worden, je doet dit omdat het mag...niet omdat het moet.
 

Timvz

New member
Ik heb het ook niet alleen over het forum marjolein maar bijvoorbeeld ook bij doe ads.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Timievz:
Ik heb het ook niet alleen over het forum marjolein maar bijvoorbeeld ook bij doe ads.
nog erger...ik doe alleen doe-ads die me aanspreken de rest doe ik gewoon niet maar daarom ben ik nog wel actief. Je moet er gewoon geen wedstrijdje van maken. Verzin een andere ludieke manier om meer te verdienen of om meer gebruikers te werven maar niet op deze manier.
 

Publitime

New member
Mijn antwoord: NEE!

Waarom mensen belonen omdat ze veel op one2xs zitten, of veel doe-advertenties doen? Echt onzin! Ik ben wel voor wedstrijden om punten te verdienen maar dit is absoluut een slecht idee.
 

Daoloth

New member
Nog een referral actie lijkt me wel leuk
biggrin.gif
 

Sjoerd

Active member
Marijnnn:
Nog een referral actie lijkt me wel leuk
biggrin.gif


Nah, daar hebben ze wat verlies mee denk ik
 

Jesse

New member
Jurrie:

Marijnnn:
Nog een referral actie lijkt me wel leuk
biggrin.gif


Voor jouw wel ja.
emo.gif



Hey niet alleen aan hem denken^^.
Ik heb dus een te leuke deal met iemand die binnenkort van start gaat.
smile.gif
. Dus marijnntje pas maar op
yummie.gif
.
 

Jurgen

Active member
Jurre:
emo.gif
Martijm wint het met 1 vinger is zijn neus. want 2 passen er niet in

Een neus heeft meestal 2 gaten. En het is Marijn(nn)
emo.gif
 

Krm

Active member
maar marijn kan wel alle 2 de vingers erin douwen wand hij heeft suprkliks en superklikjes hé
 
Bovenaan