(idevice?) forumbug

Janm

Active member
Hallo,

Sinds de forumupdates van vorige week is voor mij een ramp begonnen.

Bijna elke keer als ik een bericht typ en iemand post, word de post opgehaald van diegene en word mijn bericht "weggeslagen" dat ik aan het typen was. Met weggeslagen bedoel ik dat als ik aan het typen ben, mn textarea in een keer leeg is. Heel irritant bij lange berichten.

Maar dat is nog lang niet alles; ook bijna elke keer als ik op quote druk gebeurt er niks, na 20 seconden nog niet. Later druk ik nog een paar keer en gebeurt er nog niks, of ik heb er ineens 10. Als ik dan het topic een paar keer, (4 a 5) refresh wekrt hij soms wel.

Wat ik ook heb is dat als ik post het soms ook weer 20 seconden duurt of mijn bericht wordt helemaal niet weergegeven, of misschien nog erger, hij post 10 keer achter elkaar en dan heb je een lang bericht joh...
emo.gif
of ik krijg een melding met no output en nog een heel gelul eronder.

Ik moest dit topic van lennard aanmaken om te vragen of jullie er ook last van hebben. Ik heb er zelf sinds vorige week last van. Ik merk dat op de ipod van mijn broertje de zelfde bugs zijn, ik vermoed mogelijk ajax bugs.

Als jullie een idevice hebben, kunnen jullie het dan ook even testen of kijken of je er last van hebt?
Ik heb dit dus op ipad 2 safari, en ipod 4 sagari. Op pc heb ik er geen last van.

Opone2xs is de laatste tijd ook al vreselijk sloom. De hele homepagina laad gewoon amper.
Ik gebruik het upc 60mb pakket. Op mijn ipad haal ik 35mbps, wel snel dus. One2xs blijft sloom terwijl andere sites meteen geladen zijn.

Alvast bedankt,
Jan
 

Xrayz

New member
Over posten kan ik niet heel veel zeggen omdat ik het amper doe.

Maar het laden van topics en forums is hier op de iPad 2 ook af en toe vreselijk sloom.


// krijg dit bericht amper gepost
emo.gif
 

Lennard

Active member
Hm we zitten nu met een geheugenprobleempje.. ik hoop dat we dat vanavond opgelost hebben, dan is het misschien beter.
 

Janm

Active member
Lennard (link):
Hm we zitten nu met een geheugenprobleempje.. ik hoop dat we dat vanavond opgelost hebben, dan is het misschien beter.


Dat zou echt vreselijk fijn zijn
heart.gif
 

Janm

Active member
Braam (link):
Ik heb er niet zoveel last van
redface.gif



Het is nu moet ik zeggen wel wat minder, maar hij baggert hier en daar nog wel af en toe.
puh.gif
 

Marv

Active member
Janm (link):

Braam (link):
Ik heb er niet zoveel last van
redface.gif



Het is nu moet ik zeggen wel wat minder, maar hij baggert hier en daar nog wel af en toe.
puh.gif




Ik heb het ook met Priveberichten, de textarea is dan gewoon in 1x weg.. Raar dit
yummie.gif
 
Bovenaan