Iets tegen google

Krm

Active member
Kunnen er bij webwereld niet iets gedaan worden dat links niet in google worden genomen. Ik heb al een paar keer gezien dat mensen dat niet wouden

Wat vind jij der van?
 

August

Test
Misschien aanvinken bij het aanmaken van een topic;
Mag de site in google opgenomen worden?
[ ] Nee
[x] Ja
 

Alemaalte

New member
Waarom wil je dat eigenlijk niet? Is het niet beter dat zoveel mogenlijk sites naar de jouwe verwijzen?
 

August

Test
Ja maar sommige mensen zetten bijvoorbeeld een script erop, omdat ze problemen hebben.
Die willen ze dan niet in google.
 

Alemaalte

New member
Je bedoelt de mensen die gratis hulp zoeken maar niet willen dat andere die krijgen en bang zijn dat andere eens zien hoe je zon script maakt? Bwa, dan hoeft het voor mij niet perse.

Ik zie het nut nog niet, als je iets plaatst op een publiek forum dan snap ik niet waarom je dat niet wilt laten zien in google.
 

Sjoerd

Active member
Haha, is dit topic een grapje, ofzo?? Je moet ingelogd zijn om Webwereld te bekijken.
emo.gif

Webwereld staat dus ook niet in Google
biggrin.gif


edit: graag wat research voordat je een topic opent
 

Sjoerd

Active member
Anders kun je het misschien in een spoiler zetten? Ik weet niet of google elementen leest met display:none; ?
 

Justafool

New member
Sjoerd (link):
Anders kun je het misschien in een spoiler zetten? Ik weet niet of google elementen leest met display:none; ?


Nee deze leest hij niet af...
Google verafschuwd ze zelfs!1
 

Ruben

New member
Volgens mij leest google ze wel, maar als ze er achter komen dat je op die manier keywords verbergt krijg je een ban van google.
 

Sjoerd

Active member
Reinier (link):
Kan je niet gewoon een url shorter inbouwen ofzo.


Hoe moeilijk is het om zelf je url in te korten bij bijvoorbeeld bit.ly?
 

Laurenss

New member
Sjoerd (link):

Reinier (link):
Kan je niet gewoon een url shorter inbouwen ofzo.


Hoe moeilijk is het om zelf je url in te korten bij bijvoorbeeld bit.ly?



is bij twitter
wink.gif
? of ik zeg het fout.
 
Bovenaan